Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ο αδύνατος… ο μεγαλόσωμος… και …η ατυχία!

Μια φορά σε ένα μπαρ καθόταν ένας αδύνατος κύριος και κοιτούσε σκεπτικός το ποτό του. Σε μια στιγμή έρχεται ένας μεγαλόσωμος κύριος, κάθεται δίπλα του, τον κοιτάζει, απλώνει το χέρι του αρπαζει το ποτό του και το πίνει μονορούφι.
Ο αδύναμος τυπάκος έμεινε κόκαλο και μετά αντέδρασε …βάζοντας τα κλάματα. Οπότε μεγαλόσωμος κύριος ένοιωσε άσκημα και του λέει:
- "Καλά ρε φίλε μην κάνεις έτσι, θα σου πάρω άλλο."
- "Όχι, δεν φταις εσύ", λέει ο αδύνατος κύριος και συνεχίζει:

- "Σήμερα είναι η πιο άσχημή μου μέρα. Το πρωί άργησα να σηκωθώ, έχασα ένα σημαντικό ραντεβού στη δουλειά και ο διευθυντής μου με απέλυσε. Βγαίνω έξω, μου έχουν κλέψει το αυτοκίνητο. Παίρνω ένα ταξί και ξεχνάω μέσα το πορτοφόλι μου. Γυρνάω σπίτι και βλέπω τη γυναίκα μου αγκαλιά με τον υδραυλικό.


Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ενώ σκόπευα να βάλω ένα τέλος στη ζωή μου έρχεσαι κι εσύ και μου πίνεις το ποτό που είχα ρίξει μέσα το δηλητήριο!"  

Δεν υπάρχουν σχόλια: