Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Ασκείτε επάνω μας πολύ φασισμό!... κυρίες μου…

κ. Διευθυντά
Είμαι μητέρα και εκπαιδευτικός και αποφάσισα για πρώτη φορά στη ζωή μου να γράψω δημοσίως τις απόψεις μου. Όμως, η κατάσταση δεν πάει άλλο. Όλοι οι ιδεολογικά παρηκμασμένοι έχουν βρει, τώρα με το διαδίκτυο, ένα τρόπο να χτυπούν τις πατριωτικές και πολιτικές αξίες μας, καθώς και αυτούς που τις εκπροσωπούν, χωρίς κανένας να τολμά να τους βάλει στη θέση τους.
Θέλω να αναφερθώ στις κοπέλες ή κυρίες που αυτοαποκαλούνται δημότισσες και που η γραφή τους δείχνει να είναι μορφωμένες και όχι απολίτιστες. Ρωτάω λοιπόν αυτές τις κυρίες που ασχολούνται και προσπαθούν να μειώσουν την προσφορά, τις πολιτικές απόψεις και την ελευθερία του λόγου από τον Δήμαρχο κ. Δημήτρη Καμπόσο.
Χρησιμοποιώ τα λόγια σας και σας ρωτώ:
Μόνο εσείς κοπέλες μου έχετε δικαίωμα να εκφράζεστε ελεύθερα; Ο Δήμαρχος δεν έχει; Εγώ δεν έχω; Γιατί προσπαθείτε να μας δολοφονήσετε πολιτικά και ηθικά; Δεν καταλαβαίνεται ότι ασκείτε επάνω μας πολύ φασισμό;


Γιατί είναι αναμόχλευση μίσους οι αλήθειες που ακούστηκαν στην παρουσίαση του βιβλίου του κ. Μπουγά «ΑΘΩΩΝ ΑΙΜΑ» για τις σφαγές που έκαναν οι φονιάδες της ΟΠΛΑ στα χωριά μας; Ψέματα είναι; Και γιατί δεν είναι αναμόχλευση μίσους τα βιβλία, τα άρθρα και οι εκδηλώσεις των ομοϊδεατών σας που προσπαθούν να κάνουν φωτεινό παράδειγμα το μεγαλοφονιά Βελουχιώτη;
Σωστά γράφετε πως άλλο είναι η Εθνική Αντίσταση και άλλο ένας εμφύλιος πόλεμος. Όμως όσα καταγράφει το βιβλίο του κ. Μπουγάς και όσα μας είπε ο κ. Γεώργας, έγιναν την περίοδο της κατοχής. Όταν από τη μια μας σκότωναν οι Γερμανοί και από την άλλη, με πιο σκληρό και απάνθρωπο τρόπο, οι κομμουνιστές του Βελουχιώτη, του Βαζαίου και του Τρομάρα.
Σταματώ εδώ για να μη καταχραστώ το χώρο της εφημερίδας. Τελειώνω όμως αντιγράφοντας το δικό σας επίλογο και εύχομαι να διαβάσετε όσα γράφω με προσοχή γιατί θα γίνετε μανάδες και τα παιδιά σας δεν πρέπει να τα χαλάσετε.
«Φασισμός είναι η παράλογη οίηση ότι εσύ είσαι η αλήθεια, όλα τα άλλα είναι λάθος. Εσύ κατέχεις τη μόνη και απόλυτη αλήθεια και γράφεις την ιστορία όπως εσύ θέλεις…».
Μια εκπαιδευτικός

που τιμά τον όρκο της

Δεν υπάρχουν σχόλια: