Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Επάγγελμα Αστυνομικός...

"Έχω τραβήξει νεκρούς, διαμελισμένα πτώματα από τρακαρισμένα αυτοκίνητα. Έχω πει ψέματα σε ανθρώπους που πέθαιναν, τους είπα ότι θα είναι μια χαρά όπως κρατούσα το χέρι τους και παρακολουθούσα τη ζωή τους να σβήνει.
Έχω κρατήσει μωρά που πεθαίνουν στα χέρια μου, παιδιά που έχουν κακοποιήσει οι ίδιοι τους οι γονείς. Έχω αγοράσει φαγητό για ανθρώπους που ήταν ψυχικά άρρωστοι και δεν είχαν φάει εδώ και καιρό. Εγκληματίες έχουν προσπαθήσει να με μαχαιρώσουν.
Έχω δώσει μάχες με αναρχικούς που μου στήνουν ενέδρες με καδρόνια και μολότωφ επειδή φοράω στολή. Έχω δεχτεί πυροβολισμούς από πολεμικά όπλα ενώ είμαι ακίνητος, χωρίς να έχω πουθενά να κρυφτώ.


Έχω πιστέψει ότι δε θα γυρίσω σπίτι μου πολλές φορές. Έχω σώσει γυναίκες που τρώγαν ξύλο από τον σύζυγό τους και τις έχω δει να επιστρέφουν σ´ αυτόν. Έχω κρατήσει πετσέτες σε τραύματα που αιμορραγούν.
Έχω κάνει τεχνητή αναπνοή, ενώ ήξερα ότι δεν θα βοηθούσε, απλά για να κάνω να νιώσουν καλύτερα τα μέλη της οικογένειας. Έχω γκρεμίσει πόρτες για να μπω σε φλεγόμενα σπίτια. Έχω κυνηγήσει φυγάδες. Έχω βρεθεί σε καταδιώξεις ληστών με τρελές ταχύτητες.
Έχω οδηγήσει σαν τρελός για να βοηθήσω έναν συνάδελφο που κινδύνευε. Έχω βάλει πολλούς ανθρώπους στη φυλακή. Έχω δώσει σε πολύ περισσότερους δεύτερη ευκαιρία. Έχω προσευχηθεί για ανθρώπους που δεν ξέρω καν.
Ναι, και κατά καιρούς έχω φερθεί βίαια, όταν έπρεπε να γίνει.

Μου έχουν λείψει τα Χριστούγεννα και οι άλλες γιορτές με την οικογένεια μου περισσότερο από όλα. Και όταν γυρνάω σπίτι τα ζω και τα βλέπω ξανά και ξανά όλα αυτά...

Κάθε αστυνομικός που ξέρω έχει κάνει κάποια ή όλα αυτά και πολλά άλλα.
Δεν θέλουμε τον οίκτο σου, δε μας νοιάζει ο σεβασμός σου.
Αφήστε μας να κάνουμε τη δουλειά μας, μόνο αυτό."

ΠΗΓΗ:


Δεν υπάρχουν σχόλια: