Πέμπτη, 2 Μαρτίου 2017

Aντιμετωπίστε τη δυσκοιλιότητα

Επηρεάζει σημαντικά την ποιότητα ζωής πολλών ανθρώπων αφού θεωρείται συνηθισμένο, συχνό φαινόμενο. Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν κάνουμε τίποτα για να αντιμετωπίσουμε τη δυσκοιλιότητα, ενώ, στην πραγματικότητα, μπορούμε να κάνουμε πολλά!


Για τη δυσκοιλιότητα, όπως και για πολλές άλλες καταστάσεις, η καλύτερη αντιμετώπιση είναι η πρόληψη. Προσέχοντας κάποια πράγματα, μπορούμε να αποφύγουμε τη δυσάρεστη αυτή η κατάσταση, που θα μας κάνει να αισθανόμαστε βαρείς και κακοδιάθετοι.
Πολύ νερό: Το νερό βοηθά το έντερο να λειτουργήσει σωστά.
Τακτική άσκηση: Είναι σημαντικό να βάλουμε την άσκηση στην καθημερινότητά μας.
Μην χάνετε το πρόγραμμά σας: Το να ακολουθούμε ένα υποτυπώδες πρόγραμμα, θα μας βοηθήσει να μην χάσουμε τη σειρά μας σε σχέση με την τουαλέτα.
Μικρά και συχνά γεύματα: Θα βοηθήσουν να προλάβουμε τυχόν προβλήματα κενώσεων.
Αύξηση των προσλαμβανόμενων φυτικών ινών: Η αύξηση της ποσότητας των φυτικών ινών, με την τροφή ή με φαρμακευτικά βοηθήματα, οδηγεί σε αύξηση του υπολείμματος των κοπράνων και στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.
Κύριες πηγές διαιτητικών ινών αποτελούν τα σιτηρά ολικής άλεσης (ψωμί, δημητριακά, ζυμαρικά ολικής άλεσης, αναποφλοίωτο ρύζι, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι, τα όσπρια, τα φρούτα και τα λαχανικά.
Περιορίστε το αλκοόλ. Ένα καλό μέτρο είναι να πίνουμε ένα ποτήρι νερό μετά από κάθε αλκοολούχο ποτό που καταναλώνουμε. Μένοντας ενυδατωμένοι, θα βοηθήσουμε το γαστρεντερικό μας σύστημα να λειτουργεί καλύτερα.

Πηγή: stogiatro.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: