Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

Γιώργος Καλαπόδης: «Ξεκαθαρίζω πάντα στον εαυτό μου πως θα τερματίσω έστω και μπουσουλώντας… Η Διοργάνωση του Ναυπλίου ήταν άψογη»

Η στιγμή του τερματισμού. Το χρονόμετρο γράφει 2.46.30

Συνέντευξη στον Κώστα Πρώιμο

Η άψογη διεξαγωγή του 4ου Μαραθωνίου δρόμου του Ναυπλίου, δεν «έσβησε» μόνο τις όποιες «σκιές» κάποιοι προσπαθούσαν με έωλα προφανώς επιχειρήματα να αποδώσουν... Παρά κατάφερε να αποτελέσει το εφαλτήριο για ανθρώπους της «διπλανής πόρτας», να αποκτήσουν πίστη και όραμα, θέτοντας στόχους στην ζωή τους… «Φωτεινό» παράδειγμα, των πολυδιάστατων και θετικών επιδράσεων στα άτομα μιας κατά τα άλλα σκληρά δοκιμαζόμενης νέο-ελλληνικής κοινωνίας, αποτελεί η κατάκτηση της κορυφής του βάθρου στην εν λόγω και διεθνούς εμβέλειας αθλητική διοργάνωση, από ένα  νεαρό «Λουτρακιώτη» υδραυλικό αγωνιζόμενο με τα «χρώματα» του «Ποσειδώνα» Λουτρακίου…
Ο «Χρυσός» νικητής του εφετινού 4ου Μαραθωνίου δρόμου Γιώργος Καλαπόδης, μίλησε στην ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, για την αγωνιστική του πορεία αποκαλύπτοντάς μας, πώς το Ναύπλιο και ο 1ος  Μαραθώνιος του 2014, σηματοδότησαν για τον ίδιο  (ως πρωτοεμφανιζόμενο), την απαρχή μιας φοβερής αγωνιστικής προόδου, επιβραβεύοντάς τον  με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μετά από τέσσερα χρόνια…


Μετά την βράβευση
από την Πρόεδρο του ΔΟΠΠΑΤ Πόπη Καλκούνου
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Τερμάτισες πρώτος στον 4ο Μαραθώνιο δρόμο του Ναυπλίου και αν δεν απατώμαι, χωρίς να «κουβαλάς στην πλάτη» σου μεγάλο βιογραφικό, οργανωμένης  ενασχόλησης με τον αθλητισμό…
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΠΟΔΗΣ: «Πράγματι… Αν και γυμναζόμουν από μικρό παιδί, ωστόσο ουδέποτε υπήρξα  «συστημικός» αθλητής… Επιδιδόμουν στον ελεύθερο χρόνο μου με διάφορα σπορ, όμως όπως ο περισσότερος κόσμος στα πάρκα… Η δουλειά μου  εξάλλου, είναι υδραυλικός…»

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Το Ναύπλιο, ήταν η πόλη που πραγματοποίησες την «παρθενική» σου εμφάνιση σε αγώνες μεγάλων αποστάσεων το 2014…Πώς αισθάνθηκες τότε, ως πρωτοεμφανιζόμενος αθλητής;
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΠΟΔΗΣ: «Πήγα χωρίς να σκεφτώ την δυσκολία της διαδρομής, καθώς έλαβα μέρος στον «ημιμαραθώνιο» χωρίς ποτέ να έχω καλύψει συνεχόμενα έστω δέκα χιλιόμετρα δρόμου… Είχα ένα φόβο μέσα μου, γιατί ήταν κάτι πρωτόγνωρο για μένα… Δεν πέτυχα αξιόλογο χρόνο όπως θυμάμαι, μου πήρε μια ώρα και σαράντα για να τερματίσω…»

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Η ουσία στην δική σου περίπτωση, εμπεριέχεται στο ότι τερμάτισες και επίτρεψέ μου να κρίνω, πως ο χρόνος που προανέφερες, για δρομέα χωρίς  προηγούμενη  αγωνιστική εμπειρία είναι αν μη τι άλλο, αξιοπρεπέστατος
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΠΟΔΗΣ: «Ξεκαθάρισα στον εαυτό μου τότε, λίγο πριν την εκκίνηση πως θα τερματίσω έστω και μπουσουλώντας… Η εμπειρία ήταν δυνατή και ακόμη θυμάμαι πως μετά τον τερματισμό μου δεν ένιωθα τα πόδια μου… Είχα «ψιλοτρομάξει»… Μετά από λίγες ημέρες συνειδητοποίησα πως η επίτευξη αυτού του μικρού για τους επαγγελματίες αθλητές, αλλά μεγάλου για εμένα προσωπικά, με «έσπρωξε» πιο οργανωμένα στον αθλητισμό…»

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Έκτοτε, δηλαδή από το «σημαδιακό»  για σένα Μαραθώνιο του Ναυπλίου 2014, ποια ήταν η συνέχειά σου ως αθλητής;
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΠΟΔΗΣ: « Έκανα συστηματικά προπόνηση στο πάρκο με συντροφιά το ρολόι μου… χωρίς προπονητή ή κάποιον να με επιβλέπει… Δεν είχα επαφές… Μερικές ημέρες μετά το Ναύπλιο, συμμετείχα στον  «ημιμαραθώνιο»  της Αθήνας βελτιώνοντας το χρόνο μου κατά πέντε λεπτά… Στην συνέχεια, αποφάσισα να «πέσω στα βαθιά» μόνος μου και έτσι αγωνίστηκα στον Μαραθώνιο της Αθήνας… Κατάφερα και εκεί να τερματίσω σε τρεις ώρες και σαράντα πέντε λεπτά… Το 2015,  συμμετείχα ξανά στον «ημιμαραθώνιο» του Ναυπλίου τερματίζοντας σε μια ώρα και τριάντα  πέντε λεπτά …Έπειτα το 2016, αγωνίστηκα στο πρώτο μου Πανελλήνιο Πρωτάθλημα δέκα χιλιομέτρων, πετυχαίνοντας νέο ατομικό ρεκόρ…»

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Εξ’ όσων  γνωρίζω, συμμετείχες πέρσι στον «ημιμαραθώνιο» του Άμστερνταμ, αλλάζοντας αγωνιστικό επίπεδο, δεδομένου ότι βελτίωσες τον χρόνο τερματισμού σου σημαντικά…
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΠΟΔΗΣ: « Ήταν η πρώτη μου συμμετοχή σε διοργάνωση εκτός Ελλάδας… Τερμάτισα τα είκοσι ένα χιλιόμετρα σε μια ώρα και είκοσι… Αξέχαστη εμπειρία για μένα προσωπικά…»

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Συνοψίζοντας λοιπόν, ο πρωτοεμφανιζόμενος «φοβισμένος» νεαρός στον «ημιμαραθώνιο» του Ναυπλίου το 2014, υδραυλικός στο επάγγελμα, κατάφερες εφέτος πριν από λίγες ημέρες, να εκπλήξεις ευχάριστα τους πάντες, τερματίζοντας πρώτος στον μεγάλο Μαραθώνιο της πόλης ο οποίος έχει αποκτήσει διεθνή εμβέλεια…
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΠΟΔΗΣ: «Ο φόβος του πρωτοεμφανιζόμενου άπειρου δρομέα, έδωσε σταδιακά την θέση του στην επιμονή την υπομονή και την προσήλωση στους αγωνιστικούς μου στόχους… Αν αποφασίσω να ασχοληθώ με κάτι προσπαθώ να το κάνω καλά… Με πειθαρχία -στρατιωτική θα μπορούσα να σας πω… Βέβαια, εδώ και ένα χρόνο με επιβλέπει ως προπονητής ο κ. Γιώργος Δούσης, ο οποίος με έχει στηρίξει αφάνταστα…»

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Το γεγονός πως στον Μαραθώνιο του Ναυπλίου, έπρεπε να αντιμετωπίσεις πιο έμπειρους δρομείς και «ηχηρά» ονόματα του αθλητισμού εν γένει, σε προβλημάτισε;
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΠΟΔΗΣ: «Ποτέ όταν αγωνίζομαι δεν σκέφτομαι  ποιους συμμετέχοντες αντιμετωπίζω… Αν είναι επαγγελματίες δρομείς ή αν έχουν καλύτερους χρόνους… Συγκεντρώνομαι απόλυτα στους δικούς μου στόχους, κοιτώντας μόνο το ρολόι μου, επιδιώκοντας να τερματίσω  ό,τι και αν συμβεί…»

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Πάντως η πορεία σου, αναδεικνύει την ύπαρξη ενός ταλαντούχου δρομέα…
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΠΟΔΗΣ: «Θα σας πω κάτι που δεν έχω αναφέρει ποτέ… Όταν ήμουν μικρός  μαθητής, συμμετείχα σε λαϊκούς αγώνες δρόμου και πάντα έπαιρνα πρώτες, δεύτερες και τρίτες θέσεις… Χωρίς να προπονούμαι… Νομίζω πως αν είχα συνειδητοποιήσει νωρίτερα, αυτήν έφεση που έχω στον αθλητισμό και είχα τύχει καλύτερης  προπονητικής υποδομής, ίσως σήμερα να ήμουν σε καλύτερη θέση ως αθλητής…»

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Προφανώς είσαι λάτρης όχι μόνο του αθλητισμού αλλά και του Ναυπλίου, μιας και το επισκέπτεσαι ανελλιπώς από το 2014…
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΠΟΔΗΣ: «Το Ναύπλιο το αγαπάμε οικογενειακώς… Γι αυτό και έχω συμμετάσχει όλες τις χρονιές στον αγώνα που κάθε φορά βελτιώνεται θεαματικά από όλες τις απόψεις… Πλέον οργανωτικά, ο Μαραθώνιος του Ναυπλίου είναι άψογος… Είναι μια  μεγάλη γιορτή του αθλητισμού, αυτό που συντελείται κάθε χρόνο στις αρχές του Μαρτίου στο Ναύπλιο… Έφερα μαζί και το μόλις τρεισήμισι μηνών παιδί μου και ας μην καταλαβαίνει ακόμη… Το κλίμα,  η παλιά Πόλη, οι άνθρωποι, οι  οικογένειες, η χαρά μας ήταν απερίγραπτη… Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους εθελοντές, τα στελέχη της διοργάνωσης που  διευκόλυναν πολύ τις προσπάθειες όλων των αθλητών, αλλά και τον υπεύθυνο αγωνιστικών διαδρομών κ. Γιώργο Κουρεντή… Εύχομαι κάθε χρόνο το Ναύπλιο, να διοργανώνει τον Μαραθώνιο δρόμο και να μην χαθεί ποτέ αυτό το θετικό κλίμα, που απορρέει από τα ευεργετικά οφέλη του αθλητισμού…»

Δεν υπάρχουν σχόλια: