Κυριακή 30 Απριλίου 2017

Δια… λόγου Σοφίας

Η τηλεόραση παίζει και ακούνε χωρίς να βλέπουν... Ο καθένας λέει τη βλακεία του χωρίς να σκέφτεται.. Αυτή η χώρα τελικά είναι ένα τεράστιο φλιπεράκι... Έχουμε βάλει άπειρες μπίλιες βλακείας μέσα και έχουμε κλείσει ερμητικά όλες τις τρύπες εξόδου.... Καμμιά σωτηρία.... Είμαστε καταδικασμένοι...

Η μεγαλύτερη ειρωνεία την Κυριακή του Πάσχα ήταν ό,τι υπήρχαν και πρόβατα που έψηναν αρνιά...

Δε θέλω να σας ταράξω αλλά..Και στα αρνιά έλεγαν ότι οι θυσίες τους θα πιάσουν τόπο.....


Ο Ερντογάν χρειάστηκε βία και νοθεία για να πάρει μόλις 51%. Εμείς για το 61%, μόνο τη βλακεία μας....

Θες και εσύ βρε παππού να δώσεις 100ρικο χαρτζιλίκι στον εγγονό όταν τόσοι Συριζαίοι παραμένουν αδιόριστοι!

Αν οι νικητές του εμφυλίου δεν έδιναν χάρη στην Αριστερά, το πολύ-πολύ να είχαμε Ελλάδα χωρίς Αριστερά. Τώρα έχουμε Αριστερά χωρίς Ελλάδα....

Αν ήταν πιο ανοιχτόμυαλοι στο ΣΥΡΙΖΑ, το τούνελ θα το ονόμαζαν Αγγελική Νικολούλη.....
To πιο τρομακτικό πράγμα στον κόσμο, να ακούς Συριζαίο να λέει "διαπραγματεύομαι"....

Το μήνυμα του Ερντογάν προς τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους «έχω φίλο τον Τσίπρα αυτός ξέρει από δημοψήφισμα.....

Ο Άθεος Τσίπρας, ο οποίος δεν πιστεύει σε Ανάσταση, Ορθοδοξία και Οικονομία. Δεν έχει παντρευτεί με θρησκευτικό γάμο, το παιδί του δεν το βάφτισε, κρατάει τη λαμπάδα σαν κλαρίνο, αλλά ζητάει βοήθεια απ’ το Θεό... Να δείτε που στο τέλος του χρόνου θα περάσει και κάτω από τον Επιτάφιο ! Ουαί ημίν γραμματείς και φαρισαίοι συριζαίοι....

Πονάω...
Την ψυχή μου λεηλατώ 
και τις σάρκες μου σχίζω τι ξέρω...
Υποφέρω μετά από τις νύχτες μας που γράφονται
από μια ακολουθία στιγμών...
Και το νιώθεις και το ξέρεις κι εσύ...
Η επόμενη μέρα έχει χαραγμένα τα χνάρια σου
στη καρδιά και το κορμί μου...
Χαράγματα που μένουν ανεξίτηλα πάνω μου
και γλυκαίνουν τις αισθήσεις μου....

Έγραψε!!!!
δια χειρός Σοφίας



Δεν υπάρχουν σχόλια: