Τρίτη, 4 Απριλίου 2017

ΑΡΓΟΣ: Οι Αντιδήμαρχοι του Άργους εκπαιδεύονται σε πρακτικές marketing και branding για τον τόπο τους

Εξ αριστερών προς τα δεξιά: 
Πετσέλης, Τάγκαλης και Κρίγγος. 
Ο Οικονόμου, απαθανάτιζε τη στιγμή
Οι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Άργους Μυκηνών κ.κ. Δημήτρης Κρίγγος, Χρήστος Πετσέλης, Θόδωρος Οικονόμου και Βασίλης Τάγκαλης συμμετείχαν στο «2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing και Branding Τόπου», εκπροσωπώντας τον Δήμο τους.
Το γιατί έκαναν την επιλογή αυτή και το τι κέρδισαν από την συμμετοχή τους, τα περιγράφει ο αναπληρωτής του Δημάρχου Δημήτρη Καμπόσου, Δημήτρης Κρίγγος, στην προσωπική ου σελίδα στο Face Book ως εξής:
«Ολοένα και περισσότερες πόλεις διεθνώς επιχειρούν να βελτιώσουν την εικόνα και την φήμη τους με βάση τις πρακτικές του marketing και branding του τόπου. Ζητούμενο είναι η προσέλκυση νέων κατοίκων, τουριστών και επενδυτών και η πρόκληση αισθήματος τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους.


Η τάση αυτή συνοδεύεται από την αναζήτηση ενός θεωρητικού πλαισίου, καθώς και μεθοδολογικών εργαλείων, για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση της εφαρμογής των αντίστοιχων στρατηγικών, προκαλώντας μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επιστημονική συζήτηση. Στην Ελλάδα οι υπεύθυνοι των πόλεων αναζητούν τρόπους ώστε να βελτιώσουν τον τρόπο προβολής τους.
Το Μάρτιο του 2012 οργανώθηκε στο Βόλο το 1ο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου με μεγάλη επιτυχία και με ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο. Το 2ο Συνέδριο συνέχισε  την προσπάθεια, προσκαλώντας ειδικούς επιστήμονες, στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και επαγγελματίες να παρουσιάσουν την εμπειρία τους στο αντικείμενο.
Οι Θεματικοί άξονες που πραγματεύθηκε το συνέδριο είναι οι εξής:
1.    Το Μάρκετινγκ και Branding Τόπου ως εργαλεία στην ανάπτυξη των πόλεων και των περιφερειών.
2.    Ο ρόλος της κοινωνίας των πολιτών στις διαδικασίες του Μάρκετινγκ και Branding Τόπου: Συμμετοχικός σχεδιασμός, συντονισμός εταίρων και επίλυση συγκρούσεων.
3.    Η πολιτιστική κληρονομιά, η δημιουργικότητα και οι πολιτιστικοί φορείς ως στοιχείο Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου.
4.    Οι επιδράσεις της διοργάνωσης φεστιβάλ και ειδικών γεγονότων στην εικόνα της πόλης.
5.    Διαχείριση και προβολή προορισμού στο πλαίσιο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.
6.    Μάρκετινγκ και Branding Τόπου για την προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων.
7.    Η εφαρμογή και η αξιολόγηση του αποτελέσματος των διαδικασιών Μάρκετινγκ και Branding Τόπου.
8.    Η Eικόνα του Tόπου (αρχιτεκτονική, urban design, communication design, logo design).
9.    Ερευνητικά εργαλεία και μέθοδοι αξιολόγησης στρατηγικών.
10.     Nation Branding και Διεθνής Διπλωματία.
11.      Place e-marketing. Κοινωνική δικτύωση. Διεθνή δίκτυα.
12.    Τοπίο και ταυτότητα.
13.      Η εικόνα και η ταυτότητα των ελληνικών πόλεων.


Δεν υπάρχουν σχόλια: