Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Οι Ενώσεις Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού Ναυπλίου και Κορίνθου σε κοινή 3ήμερη εκδρομή

Πραγματοποιήθηκε στις 20, 21 & 22 Απριλίου 2017 η 3ήμερη εκδρομή που οργάνωσε το Παράρτημα Ναυπλίου της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού σε συνεργασία με το αντίστοιχο της Κορίνθου, σε Τρίκαλα, λίμνη Πλαστήρα, Ελάτη, Περτούλι & Μετέωρα.

Την 1η ημέρα το μεσημέρι ξεκίνησε η περιήγησή μας στο καταπράσινο τοπίο της λίμνης ΠΛΑΣΤΗΡΑ με πρώτη επίσκεψη στην εντυπωσιακή Μονή ΚΟΡΩΝΗΣ σε υψόμετρο 800μ. Στη συνέχεια περπατήσαμε στο μήκους 220μ. ΦΡΑΓΜΑ της λίμνης.
Συνεχίσαμε την διαδρομή μας βλέποντας γραφικά χωριά και νωρίς το απόγευμα φτάσαμε στα πανέμορφα ΤΡΙΚΑΛΑ, περπατήσαμε στην όμορφη πόλη, ενώ το βράδυ τιμήσαμε τα όμορφα ταβερνάκια στους πεζόδρομούς της.
Την 2η ημέρα επισκεφτήκαμε τη Σ.Μ.Υ. και το Στρατιωτικό  μουσείο της, όπου εκτίθεται η αυθεντική Πολεμική Σημαία του 5ου Συντάγματος Πεζικού των Θεσσαλών που κυμάτιζε περήφανα, και δεν υπεστάλη ποτέ, στο Ύψωμα 731.

Η ζεστή υποδοχή και η συμπεριφορά του Υποδιοικητού της, αλλά και του υπευθύνου των Δημοσίων Σχέσεων (παρά το πένθος για την απώλεια τριών συναδέλφων Θεσσαλών στην πτώση του ελικοπτέρου που είχε συμβεί) μας συγκίνησε.
Στη συνέχεια φτάσαμε στα χωριά του Κόζιακα, με πρώτη στάση την πανέμορφη ΠΥΛΗ, όπου επισκεφτήκαμε τη Βυζαντινή εκκλησία ΠΟΡΤΑ ΠΑΝΑΓΙΑ και φωτογραφηθήκαμε στη πέτρινη γέφυρα του ΑΓ. ΒΗΣΣΑΡΙΩΝΑ.
Το μεσημέρι γευματίσαμε στην ΕΛΑΤΗ, συνεχίσαμε για ΝΕΡΑΪΔΟΧΩΡΙ και μετά τον καφέ στο γραφικό ΠΕΡΤΟΥΛΙ, σε υψόμετρο 1050μ., επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο. Το απόγευμα υπήρξε χρόνος ελεύθερος για μια βόλτα στην παλιά πόλη, στη συνοικία Βαρούσι, στο Κουρσούμ Τζαμί  με τον μολυβδοσκέπαστο θόλο και στο φρούριο με το ρολόι, σήμα κατατεθέν της πόλης.
Την 3η ημέρα αναχωρήσαμε για τα ΜΕΤΕΩΡΑ, ένα μοναδικό παγκοσμίως φαινόμενο με τους βράχους να κοσμούνται από διάσπαρτες μονές που φαίνονται να αιωρούνται, όπου επισκεφθήκαμε και ξεναγηθήκαμε σε δύο από τις πιο αξιόλογες μονές, του ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΕΤΕΩΡΟΥ και του ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ.

Επιστρέφοντας είδαμε στην Αγία Κυριακή το Μνημείο προς τιμή των πεσόντων Θεσσαλών πολεμιστών στο ύψωμα 731 και επιστρέψαμε στο Ναύπλιο το βράδυ.