Τρίτη 9 Μαΐου 2017

Δια…λόγου Σοφίας

Μήπως ξέρει κανένας ''σύντροφος'' να μας πει ποιός κυβερνήτης καθιέρωσε την εργατική πρωτομαγιά;;

Πάντως ΕΡΓΑΤΙΚΗ πρωτομαγιά με τόσους άνεργους στην Ελλάδα δεν την λες...

Πέφτουμε στο γκρεμό και κάποιοι ζητωκραυγάζουν υπέρ αυτών που μας σπρώχνουν.....

Αν το πιο επίφοβο όπλο της ανθρωπότητας είναι ένα τσούρμο κλινικά ηλίθιων, η Ελλάδα είναι υπερδύναμη...

Ακούς για τα 4 δις της κόρης του Τσάβες και καταλαβαίνεις γιατί η Βενεζουέλα είναι το πρότυπο των αριστερών μαφιόζων... Σκασίλα τους για το λαό...


Αν θεωρήσουμε ότι η αριστερά στις διάφορες εκφάνσεις της ήταν ο καρκίνος της Ελλάδας όλα αυτά τα χρόνια, η "λαϊκη" δεξιά ήταν η βρωμερή φλεγμαίνουσα πυορροούσα παρανυχίδα της....

Τον στρατηγικό σχεδιασμό εξυγίανσης των νοσοκομείων ανέλαβε ο Καρανίκας.... Θα πεθάνουμε όλοι σας λεω !

Όποιος πίστεψε ότι ψηφίζοντας αριστερά ψηφίζει περισσότερη δημοκρατία ήταν σα να πίστεψε ότι ο λύκος θα φυλάει καλύτερα τα πρόβατα από τα τσοπανόσκυλα.....

Και μην σας κάνει τίποτα εντύπωση... Όσο η ατιμωρησία θα συνεχίζεται, τόσο η αυθαιρεσία θα κυριαρχεί

Αν ήμουν άγγελος, γλυκιά ύπαρξή μου, 
θα είχα φτερά να πετάω 
να έρχομαι να σε αγκαλιάζω και να γλυκαίνω τη ψυχή και τα χείλη σου ...
Αλλά δεν είμαι, γλυκό αληθινό όνειρό μου...
Αν κοιτάξεις όμως βαθιά στα μάτια μου θα καταλάβεις 
περισσότερα απ’ όσα λένε τα λόγια μου..
Μέσα στη ψυχή στη καρδιά και στο μυαλό μου....
Εκεί βρίσκεσαι...
Κοιμήσου αγάπη μου κι ας μην είμαι άγγελος...
Εγώ θα σε φυλάω...


Έγραψε!!!!
δια χειρός Σοφίας
(αναδημοσίευση από την έντυπη έκδοση της εφημερίδας

«ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ της περιφέρειας ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ» της 5-5-2017)

Δεν υπάρχουν σχόλια: