Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

Δια…λόγου Σοφίας

Στις Πανελλαδικές προτείνω εξετάσεις εφ’ όλης της ύλης ….στα έγγραφα των Μνημονίων..

Αλέξη.... εκτός από τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, την ΕΥΔΑΠ κλπ βάλε για πώληση την ΑΥΓΗ, την ΕΡΤ, τον ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ (με το ΠΑΜΕ μαζί), θα προσφέρεις εθνικό έργο...

Εντάξει... ο Αλέξης το τερμάτισε.  Σε λίγο θα δέχεται προτάσεις από άλλα κράτη να παρέχει τεχνογνωσία για την γρήγορη ιδιωτικοποίηση των κρατικών οργανισμών..............

Eμείς οι Έλληνες όντως θα "μείνουμε" στην Ιστορία.
Ο λόγος;  Επειδή δεν την Διαβάσαμε..... !!!


Εργαζόμενοι στην «Αυγή» καταγγέλλουν πως είναι απλήρωτοι δέκα μήνες. Ναι αλλά υπηρετείτε ιερό σκοπό! Ταΐζετε σανό στους ψηφοφόρους της αριστεράς! Δεν σας φτάνει; Δεν εξασκείται επάγγελμα αλλά λειτούργημα.........

Αφού ΔΕΝ θέλουν το ΕΥΡΩ και τους καπιταλιστικούς μισθούς γιατί δεν βολεύονται με τα κουπόνια σίτισης του ΣΥΡΙΖΑ;

Αφού σύμφωνα με την κυβέρνηση η διαπραγμάτευση ήταν πετυχημένη ποιος ο λόγος της επαναδιαπραγμάτευσης; Επειδή "μαστίγωσαν" άσχημα τους δανειστές και τους λυπήθηκαν τώρα βρε γι αυτό...

Έχουν καρδιά οι άνθρωποι του ΣΥΡΙΖΑ .....

Μη κλαίγεστε φίλοι μου.
Ο Αλέξης θα καθαρίσει για μας... Αγαπά πάρα πολύ τους φτωχούς που θέλει να μας κάνει όλους φτωχούς... Τί δεν καταλαβαίνετε;

Καταντήσαμε πηγάδι που ρίχνεις  κοινωνία και οικονομία μέσα... χωρίς σχοινί και ελπίδα....

Γλυκιά μου αγάπη...
Γλυκοστάλακτη ηδονή των φιλιών μου....
Κοιμήσου!
Οι αισθήσεις μου όλες θα σκεπάζουν το κορμί σου...
Το βλέμμα μου θα χαϊδεύει τα μαλλιά σου
και τα χείλη μου θα τραγουδούν στ’ αυτιά σου ψιθυριστά όνειρα και πόθους...
Ανείπωτους και ανήμερους που μόνο εμείς γνωρίζουμε.....

Έγραψε!!!!
δια χειρός Σοφίας


(αναδημοσίευση από την έντυπη έκδοση της εφημερίδας «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ της περιφέρειας ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ» της 19ης Μαΐου 2017)

Δεν υπάρχουν σχόλια: