"Η ακυβερνησία και η αστάθεια, το διεθνές κλίμα εξόδου της χώρας μας από την Ευρωζώνη, οι συνεχείς πορείες και τα επεισόδια, αλλά κυρίως η λαθρομετανάστευση και η εγκληματικότητα, απαξιώνουν το κέντρο των Αθηνών ως τουριστικό προορισμό, αλλά και τις αξιόλογες επενδύσεις που έχουν γίνει", είπε ο Αντώνης Σαμαράς, μιλώντας προς τους εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας στην Ελλάδα.
"Η πρωτεύουσά μας, από φιλόξενη και ελκυστική για τους τουρίστες πόλη, μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, κατήντησε να είναι πόλη των διαδηλώσεων και των ταραχών, των ναρκωτικών (ακόμα και έξω από αξιοθέατα και μουσεία), της εγκληματικότητας, των κλειστών ξενοδοχείων, των επαιτών και των λαθρομεταναστών. Αφέθηκε σε μια πρωτοφανή παρακμή και γι΄αυτό και γνωρίζει τα τελευταία δύο χρόνια τέτοια κάμψη στον τουρισμό της. Αυτή την Αθήνα μπορούμε και πρέπει να την αλλάξουμε".
Τα ειδικότερα θεσμικά μέτρα που προτίθεται να προωθήσει, τα περιέγραψε μέσα σε λίγες γραμμές:
"Χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση, την επόμενη μέρα των εκλογών, ξεκινάμε να υλοποιούμε το σχέδιο στήριξης και ανάπτυξης για την τουριστική βιομηχανία της χώρας με άξονες:
* Τη θεσμική αυτονομία του Τουρισμού:
Για το λόγο αυτό σκοπεύουμε, αμέσως, ως πρώτο βήμα, να επανασυστήσουμε το Υπουργείο Τουρισμού.
* Μια νέα στρατηγική αερομεταφορών:
Είναι ανάγκη να αποκτήσουν η χώρα και οι κατά τόπους προορισμοί καλύτερη προσβασιμότητα, και να γίνουν πιο ανταγωνιστικά τα αεροδρόμια…
* Ένα νέο επενδυτικό νόμο
Με σταθερό και ελκυστικό φορολογικό πλαίσιο:
* Τη λειτουργία εταιρείας μάρκετινγκ για τον ελληνικό τουρισμό
Με τη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
* Θα δοθεί έμφαση στο θαλάσσιο τουρισμό,
* Θα ολοκληρωθεί το θεσμικό πλαίσιο σε όλες τις ειδικές μορφές τουρισμού.
Για να μπορέσουν να γίνουν επενδύσεις και να υπάρξει διείσδυση της χώρας μας στις ξένες αγορές.
* Η εξέλιξη του Μουσειακού και Μνημειακού μας κεφαλαίου.
* Γενναία επένδυση στην επικοινωνία.
Αμεση προτεραιότητα στην ανανέωση της ταυτότητας (branding) του ελληνικού τουρισμού. Το τεράστιο πλήγμα στην εικόνα της χώρας πρέπει να αποκατασταθεί, χωρίς άλλες καθυστερήσεις.
* Ειδικός, αυτόνομος σχεδιασμός για την Αθήνα".
Συμπληρωματικά, το σχέδιο στο οποίο αναφέρθηκε ο Αντώνης Σαμαράς περιλαμβάνει…
* την απλούστευση των διαδικασιών χορήγησης βίζας για πολίτες χωρών από μεγάλες τουριστικές αγορές,
* την πάταξη της γραφειοκρατίας που αποτελεί το βασικό ‘εχθρό’ της τουριστικής επένδυσης,
* την καταπολέμηση της έντονης εποχικότητας του ελληνικού τουρισμού, μέσα από την ανάπτυξη ειδικών μορφών που θα προσελκύσουν τουρίστες όλο το χρόνο και θα ενισχύσουν τη βιωσιμότητα της ελληνικής τουριστικής επιχείρησης.
"Η πρωτεύουσά μας, από φιλόξενη και ελκυστική για τους τουρίστες πόλη, μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, κατήντησε να είναι πόλη των διαδηλώσεων και των ταραχών, των ναρκωτικών (ακόμα και έξω από αξιοθέατα και μουσεία), της εγκληματικότητας, των κλειστών ξενοδοχείων, των επαιτών και των λαθρομεταναστών. Αφέθηκε σε μια πρωτοφανή παρακμή και γι΄αυτό και γνωρίζει τα τελευταία δύο χρόνια τέτοια κάμψη στον τουρισμό της. Αυτή την Αθήνα μπορούμε και πρέπει να την αλλάξουμε".
Τα ειδικότερα θεσμικά μέτρα που προτίθεται να προωθήσει, τα περιέγραψε μέσα σε λίγες γραμμές:
"Χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση, την επόμενη μέρα των εκλογών, ξεκινάμε να υλοποιούμε το σχέδιο στήριξης και ανάπτυξης για την τουριστική βιομηχανία της χώρας με άξονες:
* Τη θεσμική αυτονομία του Τουρισμού:
Για το λόγο αυτό σκοπεύουμε, αμέσως, ως πρώτο βήμα, να επανασυστήσουμε το Υπουργείο Τουρισμού.
* Μια νέα στρατηγική αερομεταφορών:
Είναι ανάγκη να αποκτήσουν η χώρα και οι κατά τόπους προορισμοί καλύτερη προσβασιμότητα, και να γίνουν πιο ανταγωνιστικά τα αεροδρόμια…
* Ένα νέο επενδυτικό νόμο
Με σταθερό και ελκυστικό φορολογικό πλαίσιο:
* Τη λειτουργία εταιρείας μάρκετινγκ για τον ελληνικό τουρισμό
Με τη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
* Θα δοθεί έμφαση στο θαλάσσιο τουρισμό,
* Θα ολοκληρωθεί το θεσμικό πλαίσιο σε όλες τις ειδικές μορφές τουρισμού.
Για να μπορέσουν να γίνουν επενδύσεις και να υπάρξει διείσδυση της χώρας μας στις ξένες αγορές.
* Η εξέλιξη του Μουσειακού και Μνημειακού μας κεφαλαίου.
* Γενναία επένδυση στην επικοινωνία.
Αμεση προτεραιότητα στην ανανέωση της ταυτότητας (branding) του ελληνικού τουρισμού. Το τεράστιο πλήγμα στην εικόνα της χώρας πρέπει να αποκατασταθεί, χωρίς άλλες καθυστερήσεις.
* Ειδικός, αυτόνομος σχεδιασμός για την Αθήνα".
Συμπληρωματικά, το σχέδιο στο οποίο αναφέρθηκε ο Αντώνης Σαμαράς περιλαμβάνει…
* την απλούστευση των διαδικασιών χορήγησης βίζας για πολίτες χωρών από μεγάλες τουριστικές αγορές,
* την πάταξη της γραφειοκρατίας που αποτελεί το βασικό ‘εχθρό’ της τουριστικής επένδυσης,
* την καταπολέμηση της έντονης εποχικότητας του ελληνικού τουρισμού, μέσα από την ανάπτυξη ειδικών μορφών που θα προσελκύσουν τουρίστες όλο το χρόνο και θα ενισχύσουν τη βιωσιμότητα της ελληνικής τουριστικής επιχείρησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου