Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

ΑΡΓΟΛΙΔΑ: Μόνο 18% η απορρόφηση χρημάτων για τα έργα ΕΣΠΑ

Χειβιδόπουλος και Τατούλης. Τα έργα καθυστερούν.
Στην Περιφερειακή Ενότητα Αργολίδας, έχουν προγραμματισθεί να εκτελεσθούν συνολικά είκοσι αναπτυξιακά έργα, προϋπολογισμού 44.000.000 ευρώ. Από τα 44.000.000 δεν έχουν ακόμη υπογραφεί συμβάσεις ύψους 17.500.000 ευρώ, ενώ έχουν υπογραφεί για τα 26.500.000 ευρώ. Δηλαδή, καθυστερεί η συμβασιοποίηση του 40% των έργων, «με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει», όπως δήλωσε στην «Ενημέρωση Πελοποννήσου», υπηρεσιακός παράγων της Περιφέρειας.

Ακόμη χειρότερη εμφανίζεται η πορεία κατασκευής των 20 αυτών έργων. Μέχρι σήμερα, οι πιστοποιημένες εργασίες και ως εκ τούτου οι αντίστοιχες πληρωμές δεν ξεπερνούν τα 8.000.000 ευρώ ή σαν ποσοστό περίπου 18%. Αν μάλιστα ληφθεί υπ’ όψη ότι πολλοί εργολήπτες πιστοποιούν και εισπράττουν «υλικά επί του έργου», τότε ο καθένας αντιλαμβάνεται ότι τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα.

Η ολοκλήρωση κάποιων έργων εμφανίζεται να είναι χρονικά οριακή και ο φόβος της απένταξης κάποιου από τα έργα αυτά εμφανίζεται να είναι επίφοβη. Όπως, «πολύ κομψά» δηλώνει ο Βουλευτής Αργολίδας κ. Γιάννης Μανιάτης «με βάση την καταγραφή αυτή απαιτείται η μέγιστη δυνατή επιτάχυνση τόσο από την πλευρά των φορέων υλοποίησης, όσο και ασφαλώς από την πλευρά των αναδόχων».





Το πρώτο ζητούμενο είναι να επιταχυνθούν όλες οι διαδικασίες από πλευράς της Περιφέρειας. Εξ ίσου όμως σημαντικό είναι να απαντηθεί το ερώτημα περί  ολιγωρίας ή μη, του Αντιπεριφερειάρχη κ. Τάσου Χειβιδόπουλου και του ευρισκόμενου στο απυρόβλητο των Μέσων Επικοινωνίας, Περιφερειάρχη κ. Πέτρου Τατούλη.

Όλα τα σχετικά στοιχεία ήρθαν στο φως, μετά από ανακοίνωση του Βουλευτή Αργολίδας και Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ, καθ. Γιάννη Μανιάτη ο οποίος έδωσε στην δημοσιότητα την απάντηση του Υπουργού Ανάπτυξης, Κωστή Χατζιδάκη, σε σχετική κοινοβουλευτική ερώτηση που είχε υποβάλει.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σκίζει η Αργολίδα.
Ο Χειβιδόπουλος φτιάχνει τα έργα με εικονική πραγματικότητα μέσα από τα πρωτοσέλιδα του καλοταϊσμένου δημοσιογράφου.
Εμένα με ξεγέλασε στις εκλογές. Τώρα όμως τον έμαθα καλά και θα ψηφίσω αναλόγως..