Με κοινή απόφαση του υπουργού Εσωτερικών, Ευριπίδη Στυλιανίδη, και του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Χρήστου Σταϊκούρα, μοίρασαν την τρίτη δόση, 7.200.000 ευρώ της κρατικής επιδότησης, στα κόμματα. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η τακτική χρηματοδότηση των κομμάτων αποσκοπεί στην οικονομική τους ενίσχυση για ερευνητικούς και επιμορφωτικούς σκοπούς.Η διανομή των 7.000.000 ευρώ έγινε ως εξής:
- Το ΠΑΣΟΚ θα λάβει 3.000.000 ευρώ
- Η Νέα Δημοκρατία 2.430.000 εκατομμύρια
- Το ΚΚΕ 746.737 ευρώ
- Ο ΛΑΟΣ 622.748 ευρώ
- Ο ΣΥΡΙΖΑ 556.005 ευρώ και
- Οι Οικολόγοι -Πράσινοι 257.333 ευρώ.
Τα χρήματα αποτελούν την τρίτη δόση της επιδότησης του 2011 και καταβάλονται σύμφωνα με τα ποσοστά που κατείχαν τα κόμματα το 2011.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου