Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Η τρικομματική μοίρασε στα κόμματα 7.000.000 ευρώ

Με κοινή απόφαση του υπουργού Εσωτερικών, Ευριπίδη Στυλιανίδη, και του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Χρήστου Σταϊκούρα, μοίρασαν την τρίτη δόση, 7.200.000 ευρώ της κρατικής επιδότησης, στα κόμματα. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η τακτική χρηματοδότηση των κομμάτων αποσκοπεί στην οικονομική τους ενίσχυση για ερευνητικούς και επιμορφωτικούς σκοπούς.
Η διανομή των 7.000.000 ευρώ έγινε ως εξής:
- Το ΠΑΣΟΚ θα λάβει 3.000.000 ευρώ
- Η  Νέα Δημοκρατία 2.430.000 εκατομμύρια
- Το ΚΚΕ 746.737 ευρώ
- Ο ΛΑΟΣ 622.748 ευρώ
- Ο ΣΥΡΙΖΑ 556.005 ευρώ και


- Οι Οικολόγοι -Πράσινοι 257.333 ευρώ.
Τα χρήματα αποτελούν την τρίτη δόση της επιδότησης του 2011 και καταβάλονται σύμφωνα με τα ποσοστά που κατείχαν τα κόμματα το 2011.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: