# «Αγαπητέ κ.. Καμιζή,
ανεπιβεβαίωτες φήμες θέλουν τον κ. Δένδια, να έχει πληροφορηθεί πως
δηλώσατε, ότι τα τρία σωματεία, βρίσκονται παράνομα στο Δημοτικό Κτίριο
«Μίληση» και γι’ αυτό, σκέπτεται να πραγματοποιήσει «εκκαθαριστικές επιχειρήσεις»…
(Α λα Βίλλα Αμαλίας).
# Στραβοπατάνε «
αγωνιστικά», σχεδόν κάθε Κυριακή, οι παίκτες του Πορτοχελιακού και πλέον,
ο υποβιβασμός είναι δεδομένος…. Στραβοπατάνε κυριολεκτικά, οι
ποδοσφαιριστές της Ένωσης Ερμιονίδος,
πάνω στον κακό αγωνιστικό χώρο του Δημοτικού Σταδίου στο Κρανίδι, αλλά οδεύουν
ολοταχώς προς την Γ’ Εθνική κατηγορία… Μήπως,
κύριοι διοικούντες της πρωτοπόρου «Ένωσης»,
ο κατεστραμμένος και ασυντήρητος χλοοτάπητας σας έχει φέρει… γούρι;
Περισσότερα σχόλια.... στην συνέχεια
# Πάντως οι αιρετοί στο Πορτοχέλι, ό,τι και να συμβεί με την υπόθεση της αποκομιδής των απορριμμάτων του Δήμου Ερμιονίδας, για εφέτος δεν «πολυανησυχούν»… Έχουν τον ΣΦΙΠ εκεί για να «καθαρίζει»…
# «Γιατί να
κατασκευάσουν Μαρίνες στο Πορτοχέλι και στην Ερμιόνη»; Αναρωτιόταν
έκπληκτος τις προάλλες, κάποιος
Αθηναίος μεγαλόσχημος… Αφού σχεδόν όλες
οι παραθαλάσσιες βίλες της Ερμιονίδας διαθέτουν και από μια…
# Μας είπε το περασμένο
Σάββατο, ένας «75άρης Χελιώτης» γέννημα -θρέμμα, πως το εφετινό Πορτοχέλι θυμίζει τα τέλη του ’50…
# Κάποιοι ισχυρίζονται, ότι η
επίμαχη προκήρυξη που αφορά την αποκομιδή απορριμμάτων για το
2013, θα έπρεπε να είχε δημοσιοποιηθεί από τον περασμένο Οκτώβριο… Για να είχανε στην διάθεση τους
περισσότερο χρόνο να «σκεφτούνε»…
# Tους «ρίχνουν» οι μεγάλες
βιομηχανίες γάλακτος τους «έρημους» τους παραγωγούς στο ΛουκαΪτι… Διαβάστε περισσότερα στους «Ιχνηλάτες».
(+1)
Ειπώθηκε και αυτό,
και μάλιστα από «επίσημα χείλη»… Πως ακόμη και να αποχωρήσει η Ελλάδα από την ζώνη του ευρώ, η Ερμιονίδα θα
…παραμείνει!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου