Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

ΑΛ ΜΠΑΤΙΡ ΝΙΟΥΣ(9 Φεβρουαρίου 2013)

Από πού νά ξεκινήσει καί πού νά τελειώσει κάποιος μέ ότι συμβαίνει στήν κοινωνία μας. Όλη η χώρα, από τόν Έβρο ώς τήν Κρήτη βγαίνει στούς δρόμους. Δέν θά πώ ποιός έχει δίκαιο καί ποιός άδικο, τό μόνο πού θά πώ είναι πώς τό σχοινί τεντώνει επικίνδυνα. Η συμπεριφορά τών κυβερνώντων φθάνει τίς ανοχές τού κόσμου στά όριά τους. Ακολουθούν πιστά τίς εντολές τών τοκογλύφων δανειστών καί οδηγούν τούς τελευταίους εργαζόμενους ενάντια στήν κοινή γνώμη.
Ο διορισμένος τραπεζίτης κάνει ότι έκανε πάντα ένας τραπεζίτης. Αφού πάρει τόν βιός τών δανειοληπτών, τούς παίρνει τήν περιουσία καί τούς κλείνει καί φυλακή. Και επειδή ξέρουν πως οι έλληνες δεν έχουν άλλα λεφτά για να πληρώσουν τους νέους φόρους, θά φτιάξουν νέες φυλακές γιά να χωρέσει ο μισός πληθυσμός. Οι υπεύθυνοι τής συμφοράς, ΔΝΤ και ΕΕ, παραδέχονται πώς έκαναν λάθος, αλλά η Ελληνική τρόϊκα τά βλέπει όλα σωστά.
Ο μόνος χώρος, πια, χωρίς ενιαίο μισθολόγιο, είναι η βουλή. Τι και αν ο πρωθυπουργός, μέ ύφος 10 καρδιναλίων, είπε πως θά ισχύσουν τά ίδια γιά όλους.. Δέν έστειλε τά ΜΑΤ στήν βουλή, όταν δύο φορές έφεραν νομοσχέδιο γιά τούς υπαλλήλους της που είχαν απειλήσει μέ διακοπή τών συνεδριάσεων. Έσπευσαν και τά απέσυραν. Τά ΜΑΤ, όμως, σπάζουν τίς πύλες στά αμαξοστάσια καί επιστρατεύονται οι απεργοί.
Τώρα στέλνουν τούς αστυνομικούς ν΄ αντιμετωπίσουν τις χιλιάδες τών αγροτών πού βγαίνουν στούς δρόμους, σε όλη τήν επικράτεια. Αυτούς πού δέν μπορούν ν΄ αγοράσουν πετρέλαιο γιά τά μηχανήματα ούτε νά πληρώσουν τό πανάκριβο ρεύμα. Πού δέν έχουν ν΄ αγοράσουν φυτά καί σπόρους  γιά νά σπείρουν τήν γή τους. Τά καρτέλ πού τούς κλέβουν τήν σοδιά καί τούς έχουν απλήρωτους χρόνια τά συντηρούν όμως.
Κάποιοι άλλοι ζητούν νά φορολογήσουν όποιον δηλώνει Χριστιανός Ορθόδοξος ποιόν νά εμπιστευτής σ΄ αυτόν τόν τόπο.
Και ένα τελευταίο. Ας πούμε πώς τά περιμέναμε όλα αυτά απ΄ τήν Ελληνική τρόϊκα μά δέν περίμενα ποτέ πώς στά γκάλοπ, πού γιά ‘μένα είναι ψευδή, πώς θά υπάρχει ποσοστό 40% πού τούς πιστεύει ακόμη. Τόση ανοχή στόν αυταρχισμό τόσο φετίχ, όχι δέν τό περίμενα.
Στόν ορίζοντα δέν φαίνεται τίποτα. Τό τούνελ όλο καί πιό σκοτεινό, μόνο τά όργανα ακούμε τώρα. Αρχίζει ο χορός καί σ΄ αυτόν θά μπούμε όλοι λαός καί κυβερνώντες καί θά δούμε, ίσως, ποιός χορεύει καλύτερα.

 
Ρεπορτάζ
Μήτρος Καραμήτρος
και για την αντιγραφή
Δημήτριος Βενετάντης

Δεν υπάρχουν σχόλια: