Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Παπαγεωργόπουλος: "Κρίθηκα ένοχος για υπεξαίρεση στον Δήμο, ενώ εγώ ήμουν ακόμη βουλευτής"

Βασίλης Παπαγεωργόπουλος
Με νέα ανακοίνωσή του ο έγκλειστος στις φυλακές Διαβατών πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, κάνει λόγο για «απόλυτη δικαστική πλάνη».
Θυμίζουμε ότι ο Βασίλης Παπαγεωργόπουλος καταδικάστηκε σε ισόβια κάθειρξη γιατί κρίθηκε ένοχος σε υπόθεση υπεξαίρεσης δεκάδων εκατομμυρίων που έγινε την περίοδο 1998 έως 2008, στον δήμο Θεσσαλονίκης.
Μέσα από το κελί του, υπερασπιζόμενος την αθωώτητά του και μιλώντας "για την απόλυτη δικαστική πλάνη", ο τέως βουλευτής, υπουργός και δήμαρχος, γράφει στη νέα του (3η) επιστολή, αναφερόμενος στην απόφαση του δικαστηρίου:
«Μελετήθηκε γραμμή – γραμμή επί 108 ημέρες και καθαρογράφηκε. Την πήρα στα χέρια μου και άρχισα να διαβάζω τις επικεφαλίδες. Έφτασα στη σελίδα 2235 και αμέσως αποκαλύφθηκε μπροστά μου η παραδοχή από το ίδιο το δικαστήριο του λάθους.
Οι υπεξαιρέσεις στον δήμο Θεσσαλονίκης άρχισαν όταν εγώ ήμουν βουλευτής. Το 1998 ήμουν βουλευτής και όχι δήμαρχος. Καμία δηλαδή ευθύνη για την διοίκηση μου. Καμία ευθύνη για τον δήμαρχο. Στον αέρα λοιπόν η απόφαση της καταδίκης μου. Απόλυτη δικαστική πλάνη. Και όμως ακόμη είμαι στη φυλακή.... 114 ημέρες σήμερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: