Αυτή τη στιγμή, δικαίως, βάλλεται ένα μεγάλο κομμάτι
της εκπαιδευτικής κοινότητας για την κατάντια που έχουν σήμερα φτάσει τα παιδιά
μας και η ίδια μας η χώρα. Οι γενικεύσεις, όμως είναι πάντα άδικες.
-Υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί που προάγουν την εθνική συνείδηση και τις αξίες του ανθρωπισμού.
-Υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν ασπάζονται τις ανοησίες της Ρεπούση και της Δραγώνα για κατάργηση των αρχαίων ελληνικών και των θρησκευτικών, ούτε τα ανθελληνικά φληναφήματα της κ. Διαμαντοπούλου για λατινοποίηση της ελληνικής γλώσσας.
-Υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί που εργάζονται στο δημόσιο και που νοιάζονται για τα παιδιά, για το λειτούργημά τους κι όχι μόνο για το πορτοφόλι τους.
-Υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν απεργάζονται το ξεπούλημα των συνειδήσεων των νέων ανθρώπων και δεν προκρίνουν μια ψευδεπίγραφη υλιστική ευμάρεια.
- Μια εκπαίδευση, αποτελούμενη από εκπαιδευτικούς φορείς με Ελληνική και ανθρωπιστική συνείδηση, το έργο των οποίων θα αξιολογείται μέσα από δομές που θα αναπτύσσουν τις ικανότητες και τις δεξιότητές τους και δε θα λειτουργούν εκφοβιστικά.
- Μια υλικοτεχνική υποδομή που θα λειτουργεί υποβοηθητικά και θα αξιοποιεί το υπάρχον ηλεκτρονικό υλικό
- Μια σοβαρή αξιολόγηση όλων των εκπαιδευτικών εγχειριδίων και, τέλος
- Τη δημιουργία, ανάπτυξη και παγίωση με μακροπρόθεσμο ορίζοντα ενός συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, που δε θα εξαρτάται, ούτε θα οδηγεί σε απαξίωση τις προηγούμενες βαθμίδες εκπαίδευσης.
-Υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί που προάγουν την εθνική συνείδηση και τις αξίες του ανθρωπισμού.
-Υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν ασπάζονται τις ανοησίες της Ρεπούση και της Δραγώνα για κατάργηση των αρχαίων ελληνικών και των θρησκευτικών, ούτε τα ανθελληνικά φληναφήματα της κ. Διαμαντοπούλου για λατινοποίηση της ελληνικής γλώσσας.
-Υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί που εργάζονται στο δημόσιο και που νοιάζονται για τα παιδιά, για το λειτούργημά τους κι όχι μόνο για το πορτοφόλι τους.
-Υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν απεργάζονται το ξεπούλημα των συνειδήσεων των νέων ανθρώπων και δεν προκρίνουν μια ψευδεπίγραφη υλιστική ευμάρεια.
Το Εθνικό Μέτωπο θεωρεί πως η κομματοκρατία που
κυριάρχησε στην Ελλάδα διαμόρφωσε μια παιδεία δίχως Ελληνικό προσανατολισμό,
δίχως καλλιέργεια εθνικής συνείδησης, δίχως την ανάπτυξη των ελληνογενών
ανθρωπιστικών αξιών. Προτείνουμε, λοιπόν:
- Μια Παιδεία Ελληνοκεντρική, στην
οποία θα κυριαρχεί η εθνική συνείδηση και η πολιτική συμμετοχή και όπου η ηθική
καλλιέργεια των παιδιών μας θα αποτελεί ουσιώδη διδακτικό στόχο.- Μια εκπαίδευση, αποτελούμενη από εκπαιδευτικούς φορείς με Ελληνική και ανθρωπιστική συνείδηση, το έργο των οποίων θα αξιολογείται μέσα από δομές που θα αναπτύσσουν τις ικανότητες και τις δεξιότητές τους και δε θα λειτουργούν εκφοβιστικά.
- Μια υλικοτεχνική υποδομή που θα λειτουργεί υποβοηθητικά και θα αξιοποιεί το υπάρχον ηλεκτρονικό υλικό
- Μια σοβαρή αξιολόγηση όλων των εκπαιδευτικών εγχειριδίων και, τέλος
- Τη δημιουργία, ανάπτυξη και παγίωση με μακροπρόθεσμο ορίζοντα ενός συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, που δε θα εξαρτάται, ούτε θα οδηγεί σε απαξίωση τις προηγούμενες βαθμίδες εκπαίδευσης.
Δημήτρης Ε. Γκίκας
Φιλόλογος, Μ.Α.,
Υπ. Δρ. Πολιτικής Φιλοσοφίας Ιονίου Πανεπιστημίου
Υπ. Δρ. Πολιτικής Φιλοσοφίας Ιονίου Πανεπιστημίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου