Μου μετέφεραν την πληροφορία ότι, ο Σταμάτης Δαμαλίτης ζήτησε από έναν εκ
των υποψηφίων Δημάρχων να τον συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιό του και ότι ο
υποψήφιος του το αρνήθηκε.
Άλλωστε αν ήταν υποψήφιος, πως θα το έπαιζε; Ως υπεράνω όλων; Ως υπασπιστής του αρχηγού; Ως καθοδηγητής της παράταξης; Γι’ αυτό σας λέω …είναι έξυπνος άνθρωπος και τέτοιου είδους κουτουράδα δεν θα την έκανε.
Μεταξύ μας. Δεν το πιστεύω γιατί, ο Δαμαλίτης
έχει το γνώθι σ’ αυτόν και ξέρει ότι δεν
θα είχε ελπίδες εκλογής.
Άλλωστε αν ήταν υποψήφιος, πως θα το έπαιζε; Ως υπεράνω όλων; Ως υπασπιστής του αρχηγού; Ως καθοδηγητής της παράταξης; Γι’ αυτό σας λέω …είναι έξυπνος άνθρωπος και τέτοιου είδους κουτουράδα δεν θα την έκανε.
Έχει χαθεί από το προσκήνιο ο Γιάννης Αντωνόπουλος! Γιατί άραγε;
Και βεβαίως ο Μαναριώτης θα στηρίξει τον Γεωργόπουλο.
Ας μην ξεχνάμε ότι αυτά είναι «πολιτικά δανεικά» και ο Χρήστος πάντα κρατούσε
τον λόγο του.
Εδώ ο Παππάς… Εκεί ο Παππάς… Που θα πάει ο Παππάς;
Στον Δήμο ή στην Περιφέρεια; Στον
Λάμπρου ή στους Ριζοσπάστες;
Τι θα κάνουμε χωρίς Έλσα; Την προ-προηγούμενη φορά είχε
στηρίξει Σφυρή και εκλέχθηκεΔήμαρχος! Την προηγούμενη φορά είχε στηρίξει Καμιζή
και εκλέχθηκε Δήμαρχος! Τώρα; Ποιος θα
εκλέξει τον Δήμαρχο; Ο Λαός;
(Αν σας
έλειψα τις τρεις τελευταίες εβδομάδες ζητώ ταπεινά συγνώμη και υπόσχομαι να μην
το ξανακάνω).
Εκ... λογικός
(Δια την αντιγραφήν Π.Ι.Δ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου