Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ: Μαζί…. Μέχρι τις Δημοτικές εκλογές (Μετά δεν σας ξέρω) -16-11-2013

Μου μετέφεραν την πληροφορία ότι, ο Σταμάτης Δαμαλίτης ζήτησε από έναν εκ των υποψηφίων Δημάρχων να τον συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιό του και ότι ο υποψήφιος του το αρνήθηκε.
 

Μεταξύ μας. Δεν το πιστεύω γιατί, ο Δαμαλίτης έχει το γνώθι σ’ αυτόν και ξέρει ότι δεν θα είχε ελπίδες εκλογής.
 
Άλλωστε αν ήταν υποψήφιος, πως θα το έπαιζε; Ως υπεράνω όλων; Ως υπασπιστής του αρχηγού; Ως καθοδηγητής της παράταξης; Γι’ αυτό σας λέω …είναι έξυπνος άνθρωπος και τέτοιου είδους κουτουράδα δεν θα την έκανε.


Έχει χαθεί από το προσκήνιο ο Γιάννης Αντωνόπουλος! Γιατί άραγε;


Και βεβαίως ο Μαναριώτης θα στηρίξει τον Γεωργόπουλο. Ας μην ξεχνάμε ότι αυτά είναι «πολιτικά δανεικά» και ο Χρήστος πάντα κρατούσε τον λόγο του.


Εδώ ο Παππάς… Εκεί ο Παππάς… Που θα πάει ο Παππάς; Στον Δήμο ή στην Περιφέρεια; Στον Λάμπρου ή στους Ριζοσπάστες;

Τι θα κάνουμε χωρίς Έλσα; Την προ-προηγούμενη φορά είχε στηρίξει Σφυρή και εκλέχθηκεΔήμαρχος! Την προηγούμενη φορά είχε στηρίξει Καμιζή και εκλέχθηκε Δήμαρχος! Τώρα; Ποιος θα εκλέξει τον Δήμαρχο; Ο Λαός;

(Αν σας έλειψα τις τρεις τελευταίες εβδομάδες ζητώ ταπεινά συγνώμη και υπόσχομαι να μην το ξανακάνω).
Εκ... λογικός
(Δια την αντιγραφήν Π.Ι.Δ.)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: