Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Μεγάλη νίκη του Πανναυπλιακού με 2-1 τον Παναργειακό

Ο Ηλίας Γκολέμης άνοιξε το σκόρ και πανηγυρίζει
Ούτε αυτή την φορά έσπασε η παράδοση, παρά το γεγονός ότι η ομάδα του Άργους βρίσκεται σε πολύ καλύτερη αγωνιστική κατάσταση από την ομάδα του Ναυπλίου.
Ο Παναργειακός ήταν πρώτος στον βαθμολογικό πίνακα, χωρίς καμία ήττα (με μια μόνον ισοπαλία στην έδρα του, με την Αχαϊκή). Είχε πέντε νίκες και δεν είχε δεχθεί ούτε γκολ, σε έξι αγώνες.
Ο Πανναυπλιακός βρισκόταν στις τελευταίες θέσεις του βαθμολογικού πίνακα, με τέσσερις ήττες, μια ισοπαλία και μια νίκη. Και όμως πήρε την νίκη με σκορ 2-1, κόντρα στον μεγάλο του αντίπαλο.
Αυτό έρχεται να δείξει για πολλοστή φορά ότι σε τέτοιου είδους αγώνες δεν κερδίζει η ομάδα που βρίσκεται σε καλύτερη αγωνιστική κατάσταση ή είναι σε καλύτερη βαθμολογική θέση. Όταν ματς είναι ένα ντέρμπι, παραμένει πάντα ένα ντέρμπι και κανένας δεν γνωρίζει εκ των προτέρων τι μπορεί να συμβεί.

Η μεγάλη κερκίδα, φάνηκε μικρή μπροστά στο πάθος των οπαδών του Παναργειακού
Τρία γκολ (σύμφωνα με την όλη ως τώρα εικόνα τους στο πρωτάθλημα) ερχόταν να ρίξουν οι «Λύκοι» στο Ναύπλιο. Αλλά στο τέλος έφυγαν με σκυμμένα τα κεφάλια απογοητεύοντας τους πάρα πολλούς φιλάθλους τους. Αντίθετα οι Ναυπλιώτες, ευρισκόμενοι σε πολύ χειρότερη αγωνιστική κατάσταση, κατέκτησαν αυτοί το πολύτιμο τρίποντο παίρνοντας ταυτόχρονα μεγάλη βαθμολογική ανάσα και ανεβάζοντας στα ύψη την ψυχολογία τους, δίνοντας πίστη και ώθηση στους εαυτούς τους ότι μπορούν στο τέλος να φτάσουν στο …θαύμα (έτσι όπως έχει εξελιχθεί η κατάστασή τους) και να κερδίσουν την παραμονή τους στην Γ’ εθνική κατηγορία.

Σε τέτοιου είδους ποδοσφαιρικούς αγώνες κερδίζει το πάθος, το νεύρο και η δύναμη που θα παρατάξει η κάθε ομάδα μέσα στον αγωνιστικό χώρο και σε αυτό τον τομέα εδώ υπερίσχυσαν οι «κόκκινοι» του λιμανιού έναντι των «πρασίνων» του Άργους. Βέβαια χρειάζεται να παίξει ρόλο και η τύχη και αυτή την φορά ήταν με το μέρος των γηπεδούχων.

Την προηγούμενη αγωνιστική ο Πανναυπλιακός δεχόταν γκολ στο 94’ από κτύπημα δεύτερου πέναλτι, ενώ ο Παναργειακός έβαζε γκολ στο 94’ και έπαιρνε πολύτιμη νίκη με σκορ 1-0. Τώρα στο ντέρμπι τους, εκτός των άλλων οι Ναυπλιώτες είχαν την θεά τύχη με το μέρος τους.
Ευτύχησαν να προηγηθούν πολύ γρήγορα στο σκορ από το 5’ έγινε το 1-0 και στην συνέχεια σε όλο το πρώτο ημίχρονο το γήπεδο αφού …έγειρε προς της άμυνα του Πανναυπλιακού, οι φιλοξενούμενοι είχαν τουλάχιστον δυο κλασικές ευκαιρίες (και δοκάρι), όπου θα μπορούσαν να γυρίσουν το σκορ από το πρώτο ημίχρονο.

Στην επανάληψη και εκεί που μπήκαν ξανά καλύτερα στον αγωνιστικό χώρο οι γηπεδούχοι, έρχεται η ισοφάριση το 1-1, αλλά στο τέλος πήρε την νίκη ο Πανναυπλιακός, όπου παίρνει μεγαλύτερη αξία, αφού έβαλε το δεύτερό του γκολ παίζοντας με παίκτη λιγότερο στον αγωνιστικό χώρο.
Σε ένα ματς που ήταν ντέρμπι με όλη την σημασία της λέξης και όπως σε κάθε ντέρμπι δεν είχαμε ποιότητα, πολλά δυνατά μαρκαρίσματα, πάρα πολλά φάουλ και στημένες φάσεις (κόρνερ, αλλά η αγωνία κράτησε μέχρι το τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή.
Στην …μάχη των πάγκων, αυτός του Πανναυλιακού νίκησε κατά κράτος τον πάγκο του Παναργειακού. Εδώ ο Γιώργος Χορμής (προπονητής στον Πανναυπλιακό) υπερίσχυσε σε εξυπνάδα και σωστές διορθωτικές κινήσεις, βοηθώντας την ομάδα του σε κρίσιμα σημεία του αγώνα. Αντίθετα δεν έγινε κάτι ανάλογο από τον πάγκο του Παναργειακού και τον προπονητή του Γιάννη Δουβίκα. Κατ’ αρχάς μετά την αποβολή του Τάσου Καραμάνου (από το 74’ και ενώ το σκορ ήταν ισόπαλο 1-1, ο Γιώργος Χορμής έριξε στο παιχνίδι τον ψηλό της ομάδα του, τον Τάσο Διαμαντή του Χρήστου, που έδωσε …μάχες περιόρισε την επιθετική δραστηριότητα των αντιπάλων (κάτι που είχε κάνει ο αποβληθείς Καραμάνος) και έτσι δεν φάνηκε σε καμιά στιγμή η αριθμητική υπεροχή του Παναργειακού στον αγωνιστικό χώρο. Ο Τάσος Διαμαντής όχι μόνο έγινε ο κύριος κυματοθραύστης των επιθετικών ενεργειών των «Λύκων», αλλά κράτησε μπάλα και πήρε μέτρα στο γήπεδο με τις προωθήσεις τους δίνοντας μεγάλες ανάσες στην άμυνά του. Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα που ο Παναργειακός έπαιξε με ένα παίκτη περισσότερο, δεν ήρθε η απαιτούμενη βοήθεια από τον πάγκο με αποτέλεσμα όχι να βγάλει γκολ, αλλά και να δεχθεί από έναν αντίπαλό που έπαιζε με δέκα παίκτες και που του πήρε την νίκη.
Η αλλαγή επίσης του Τάσου Μπόμπου (στο ημίχρονο) ήταν καθοριστική. Μπορεί ο ικανότατος και έμπειρος  αμυντικός να είχε πρόβλημα τραυματισμού και να έπαιξε μόνο ένα ημίχρονο με σφιγμένα τα δόντια, αλλά έτσι έσπασε το αμυντικό …μπετόν που είχε δημιουργηθεί στα προηγούμενα παιχνίδια με το δίδυμο Σπύρο Φίλη και αυτό ήταν …πλήγμα για την ομάδα του Άργους. Για παράδειγμα αν συνέχιζε αγωνιζόμενος ο Τάσος Μπόμπος στο δεύτερο ημίχρονο θα είχε …καθαρίσει την φάση του …γελοίου γκολ που έγινε το 2-1 για τον Πανναυπλιακό. Επίσης ο Γιώργος Ταμπάκης, που τον αντικατέστησε (και το παιδί δεν είχε αγωνιστεί καν φέτος) ήταν ένα ακόμα σημαντικό λάθος να πρωτοεμφανιστεί σε ένα ντέρμπι, εκτός αν και η τεχνική ηγεσία δεν το θεώρησε αυτό το ματς ως ντέρμπι και το υποτίμησε υπέρ του δέοντος. Ο νεαρός ποδοσφαιριστής είχε μπει αλλαγή στο 80’ με τον Αιτωλικό στο 0-1, στο 88’ στην Κόρινθο με σκορ επίσης 0-1 και τώρα ένα ολόκληρο ημίχρονο. Επίσης δεν βοήθησε η αλλαγή του Φλώρου (που ήταν πολύ κινητικός) με αυτή του επίσης νεαρού Πάρη Κάπλατζη που πρόλαβε να βγάλει μόνο μια σέντρα. Όσο για την αλλαγή του Δημ. Κουτσοδήμου (που κρατούσε μπάλα και έβγαζε την ομάδα του μπροστά) με αυτή του Ισούφη, αυτή και αν ήταν λάθος, αφού ο δεύτερος πρόλαβε από το 72’ που μπήκε να δει δυο «κίτρινες» κάρτες και αποβλήθηκε στο 91’ χωρίς να προσφέρει τίποτα.
Περίσσευε το πάθος στην μικρή κέρκίδα,
που είχαν καταλάβει οι οπαδοί του Πανναυπλιακού
Αντίθετα ο κατά πολύ πιο …φτωχότερος πάγκος, σε δυναμική παρουσία, του Πανναυπλιακού βοήθησε περισσότερο. Εκτός από την είσοδο του Τάσου Διαμαντή στην θέση του Κετσετζόγλου (που ήταν υποτονική παρουσία του σε όλο το πρώτο ημίχρονο) βοήθησε και η είσοδός του Μιχαλόπουλου στα δραματικά τελευταία λεπτά στην θέση του Δρυμούρα που βγήκε τραυματίας. Επίσης οι γηπεδούχοι είχαν στο τέλος για λόγους σκοπιμότητας και την είσοδο του Τέρενς Παπαμάρκου, ενός νεαρού ποδοσφαιριστή που ενώ ήταν στους νέους του Παναργειακού κατέληξε στο Ναύπλιο.

Αν ρίξουμε μια ματιά σε αυτό το παιχνίδι θα δούμε ως κύριους αρνητικούς ποδοσφαιριστές τους δυο τερματοφύλακες, όπου και αυτοί συνέβαλαν και στα μέγιστα μάλιστα για την διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος, αλλά και στην αρνητική παρουσία της διαιτησίας που κρίνεται απαράδεκτη να διευθύνει έναν τέτοιο παιχνίδι.
Κατ’ αρχάς σε ότι αφορά τους δυο γκολκίπερ ο Σταύρος Κατσαούνης σε δυο φάσεις που χρειάστηκε να επέμβει τα έκανε …θάλασσα. Στην πρώτη έκανε καταφανέστατο πέναλτι στο 41’ και ενώ το σκορ ήταν 1-0 (αλλά όλως περιέργως δεν δόθηκε) και στο 62’ που έδωσε την ευκαιρία για την ισοφάριση κάνοντας λες και έπαιζε σε …αλάνα έμμεσο φάουλ παίζοντας δυο φορές την μπάλα στην μικρή περιοχή πριν την διώξει. Αλλά και ο τερματοφύλακας του Παναργειακού ο Συμεών Μένιος κάνοντας την μεγάλη …χαζομάρα στο 77’ να μην μαζέψει μια δική του μπαλιά από το γέμισμα στο πουθενά (από το ένα άκρο στο άλλο) από την άμυνα των γηπεδούχων έδωσε σίγουρο γκολ για το τελικό σκορ του 2-1.  Μια φορά σε όλο το παιχνίδι ο κατά τα άλλα καλός τερματοφύλακας του Παναργειακού (είχε κρατήσει ανέπαφη την εστία του σε πέντε ματς) χρειάστηκε να επέμβει και εκεί ήταν απών.

Η διαιτησία έδωσε αφορμές για διαμαρτυρίες
Όσο για την διαιτησία τι να πει κανείς. Το πρώτο γκολ του Πανναυπλιακού ήταν καθαρότατο και διαιτητής με τον βοηθό του (αφού ο βοηθός είχε σηκώσει την σημαία του, χωρίς να γνωρίζει και ο ίδιος το γιατί) έκαναν σύσκεψη πέντε λεπτών για να πάνε τελικά και σωστά στην σέντρα. Επίσης ο Κορίνθιος διαιτητής αρνήθηκε να δώσει το πέναλτι στο 41’ όπου βγήκε ο τερματοφύλακας Κατσαούνης και με τα δυο του χέρια έσπρωξε βίαια, από πίσω μέσα στην περιοχή τον Γιώργο Καραγκούνη. Πέναλτι που θα έπρεπε να δει και ο βοηθός του, αλλά πήρε «κίτρινη» κάρτα ο παίκτης του Παναργειακού με γυρισμένη την πλάτη στο τέρμα λες και τον έριξε κάτω μια υπερφυσική δύναμη. Επίσης αδικήθηκε και ο Πανναυπλιακός από την διαιτησία στην φάση του 85’ όταν ο Καραγκούνης έδωσε πάνω στην φάση αγκωνιά στον Γεωργιόπουλο και ο διαιτητής δεν έδειξε τίποτα. Εδώ το σκορ ήταν ήδη στο 2-1 ο Πανναυπλιακός είχε μείνει με δέκα παίκτες και η πίεση να δεχθεί την ισοφάριση ήταν μεγάλη.

Και σε όλα αυτά μεγάλος πρωταγωνιστής αναδεικνύεται ο Βασίλης Δρυμούρας (παρά το γεγονός της απαράδεκτης στάσης του απέναντι τους φιλάθλους του Παναργειακού). όμως έκανε την παράλληλη σέντρα στο 5’ για να γίνει το 1-0 και στο 77’ επωφελούμενος της μεγάλης …χαζομάρας του τερματοφύλακα του Παναργειακού θα χριστεί ο …χρυσός σκόρερ του 2-1 χαρίζοντας έτσι την πολύ μεγάλη νίκη στην ομάδα του.

Σε ένα ματς που ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για τους Ναυπλιώτες. Μόλις στο 5’ θα ξεφύγει από τα πλάγια ο Βασίλης Δρυμούρας και βγάζει παράλληλη σέντρα. Εκεί μπροστά στο τέρμα του Παναργειακού βλέπει μπροστά του την μπάλα ο Κετσετζόγλου αλλά απλώνει το πόδι του και δεν την βρίσκει και ο επερχόμενος επίσης Ηλίας Γκολέμης, αυτός την βρίσκει και χρίζεται σκόρερ για το 1-0. Καθαρότατο γκολ που χρειάζεται σύσκεψη πέντε σχεδόν λεπτών από την διαιτησία να δείξει σέντρα. Στην συνέχεια οι «Λύκοι» έχουν την καθολική υπεροχή μέσα στον αγωνιστικό χώρο και μόνο εδώ δείχνουν ότι βρίσκονται σε καλύτερη αγωνιστική κατάσταση. Αλλά από ουσία, δηλαδή γκολ τίποτα. Στο 20’ ο Μάριος Αγγελόπουλος μόνος του από το ύψος της μεγάλης περιοχής επιχειρεί το σουτ και η μπάλα ενώ βρίσκει την εσωτερική πλευρά στο …παραθυράκι δεν μπαίνει μέσα στα δίχτυα. Και στο 28’ με τον ίδιον πρωταγωνιστή τον Μάριο Αγγελόπουλο, σε φάση καρμπόν δεν γίνεται η ισοφάριση αφού εδώ από το ίδιο σημείο μόνος του ξανά στέλνει την μπάλα να περάσει δίπλα από το κάθετο δοκάρι.

Σε όλο το πρώτο μέρος ο Παναργειακός κτυπάει πάρα πολλά κόρνερ και φάουλ σε καλά σημεία, αλλά περνούν όλα ανεκμετάλλευτα. Οι γηπεδούχοι αμύνονται απεγνωσμένα να κρατήσουν το 1-0 και θα τα καταφέρουν.  Στο 30’ απειλεί ο Πανναυπλιακός από κόρνερ του Γεωργιόπουλου και κεφαλιά του Τσακνάκη που φεύγει έξω. Στο 35’ ο Μπόμπος θα σταματήσει σωτήρια τον Γεωργιόπουλο, που από πάσα του Δρυμούρα επιχειρεί να μπει στην περιοχή για να μην βρεθεί φάτσα με τον τερματοφύλακα του Παναργειακού, τον Μένιο. Και στο 4-1 θα γίνει η φάση που συζητήθηκε πάρα πολύ. Εδώ από την σέντρα του Ανδρέα Καλαμούτου η μπάλα πήγαινε για το κεφάλι του Καραγκούνη που βρισκόταν στο ύψος του πέναλτι αλλά με γυρισμένη την πλάτη του στο τέρμα. Εδώ θα βγει (άγνωστο για ποιο λόγο) ο τερματοφύλακας του Πανναυπλιακού, ο Σταύρος Κατσαούνης και θα δώσει μια σπρωξιά άνευ προηγουμένου με τα δυο χέρια στον Καραγκούνη που πέφτει τρία μέτρα μπροστά του. Αντί για πέναλτι και «κίτρινη» κάρτα στον τερματοφύλακα έχουμε εδώ το αντίθετο, αφού ο παίκτης του Παναργειακού θα δεχθεί τελικά την «κίτρινη» κάρτα. Τώρα τι …όνειρο  είχε δει σε αυτή την φάση ο διαιτητής κανείς δεν το γνωρίζει. Και στο 45’ σε φάουλ από πλάγια του Καραγκούνη πετάγεται μέσα στην μικρή περιοχή ο Γιάννης Τσακνάκης και με ανάποδο ψαλίδι θα διώξει την μπάλα που ήδη είχε πάρει κατεύθυνση για τα δίχτυα των γηπεδούχων.

Ξεκινάει το δεύτερο ημίχρονο και εδώ βλέπουμε άλλο Πανναυπλιακό στο γήπεδο. Οι σωστές οδηγίες στα αποδυτήρια του Γιώργου Χορμή προς τους παίκτες του παίζουν το ρόλο τους. Εδώ οι γηπεδούχοι κρατάνε μπάλα, βγαίνουν σωστά στην επίθεση και όλοι περιμένουν να κάνουν δεύτερο γκολ και να το …καθαρίσουν το τρίποντο. Αλλά φευ δεν σκέπτονται την νέα γκάφα του τερματοφύλακά τους, λίγο αργότερα. Στο 46’ από πάσα του Γεωργιόπουλο, ο Δρυμούρας κάνει σφαλτσαριστό σουτ με την μπάλα να φεύγει λίγο έξω από τα δοκάρια των «Λύκων». Στο 50’ νέα καλή στιγμή ξανά για τους γηπεδούχους. Εδώ ο Γεωργιόπουλος κάνει τη σέντρα  και ο Δρυμούρας σε καλή θέση θα χάσει το κοντρόλ. Στο 52’ σωστά θα ακυρωθεί γκολ του Πανναυπλιακού, σε φάουλ πάνω στον τερματοφύλακα και ενώ ο διαιτητής είχε ήδη σφυρίξει την παράβαση. Στο 60’ απειλούν ξανά οι φιλοξενούμενοι από την σέντρα του Πάρη Κάπλατζη και την κεφαλιά του Μάριου Αγγελόπουλου που την έστειλε πάνω στα χέρια του τερματοφύλακα Κατσαούνη. Στο 62’ όμως ο πορτιέρο του Πανναυπλιακού θα κάνει ένα …παιδαριώδη λάθος, θα παίξει δυο φορές την μπάλα μέσα στην περιοχή του και σωστά δίνεται το έμμεσο φάουλ που θα κτυπηθεί από το ύψος της μικρής περιοχής στην γωνία με όλους τους παίκτες του Πανναυπλιακού να βρίσκονται πάνω στην γραμμή του τέρματος και τον τερματοφύλακά τους δυο βήματα μπροστά τους. Και όμως εδώ ο Γιώργος Καραγκούνης που κτύπησε το φάουλ θα βρει την …τρύπα ανάμεσα σε πόδια και στο πρώτο κάθετο δοκάρι για να κάνει έτσι την ισοφάριση το 1-1. Ακολούθως και στο 74’ αφού σωστά δέχεται την δεύτερη «κίτρινη» κάρτα ο Τάσος Καραμάνος και αποβάλλεται.

Όλοι πλέον αντιλαμβάνονται ότι αν πάρουν τον βαθμό της ισοπαλίας οι γηπεδούχοι θα αισθάνονται ευχαριστημένοι. Όμως, αντίθετα φτάνουν στην νίκη. Στο 77’ με τον Πανναυπλιακό να αμύνεται τώρα με δόντια και με νύχια διώχνοντας την μπάλα όσο μακριά γίνεται από την περιοχή του, το ίδιο επιχειρεί και ο Γιάννης Τσάνκακης. Την βρίσκει και την στέλνει από την μια πλευρά του γηπέδου στην άλλη άκρη του. Έτσι μόνο για να φύγει κερδίζοντας χρόνο σε ένα …γιόμα στο πουθενά. Και ενώ την μπάλα δεν την διεκδικεί κανείς αφού φυσιολογικά πάει να καταλήξει στα χέρια του τερματοφύλακα του Παναργειακού, αυτός την περιμένει χωρίς να βγει και να την μαζέψει. Ο χρόνος όμως είναι αρκετός για τον Δρυμούρα να καταλάβει την …γκάφα του γκολκίπερ, να τρέξει και αφού την περνάει πάνω από το σώμα του σε …άδειο τέρμα πλέον να την σπρώξει στα δίχτυα για το 2-1. Γκολ μεγάλο …δώρο από τον Μένιο. Άλλη μια καλή στιγμή για τους γηπεδούχους έρχεται στο 80’ ξανά από τον Δρυμούρα (πριν γίνει αλλαγή) εδώ από την μικρή περιοχή αστοχεί. Στο 85’ ο διαιτητής δεν βλέπει την αγκωνιά που γίνεται από το, Καραγκούνη πάνω στον Γεωργόπουλο και οι φιλοξενούμενοι συνεχίζουν να έχουν την αριθμητική υπεροχή στον αγωνιστικό χώρο αλλά δεν κάνουν τίποτα να αλλάξουν την μοίρα τους, που τους θέλει να κάνουν κακό τους ..δαίμονα τον μεγάλο τους αντίπαλο. Στο 91’ θα αποβληθεί και ο Κώστας Ισούφης για την ομάδα του Παναργειακού, αλλά σε λίγο το ματς θα τελειώσει.

Κατάμεστο (δεν έπεφτε ούτε …καρφίτσα) ήταν το το ΔΑΚ του Ναυπλίου με την μεγάλη εξέδρα να έχει περισσότερους φιλάθλους από το Άργος και στην μικρή εξέδρα ως συνήθως να γεμίζει από τους φανατικούς φιλάθλους του Πανναυπλιακού. Γι’ αυτό, μια ζωή φωνάζουμε ότι αυτές οι ποιο ιστορικές μεγάλες ομάδες του νομού μας θα πρέπει να αγωνίζονται πάντα στην ίδια κατηγορία και να βρίσκονται αντιμέτωπες. Μόνο τότε αντιλαμβάνεται κανείς την μεγάλη δυναμικότητα του ποδοσφαίρου, γιατί το άθλημα αυτό είναι εστεμμένο, γιατί σωστά αποκαλείται ο βασιλιάς των σπορ. Οι φίλαθλοι του νομούς μας τρέχουν να δουν αυτά τα ματς και έβλεπες στο γήπεδο φιλάθλους που δεν τους έχεις ξανά δει σε άλλα παιχνίδια. Το ζητούμενο βέβαια, είναι να μην υπάρχουν έκτροπα και να έρχονται στο γήπεδο ολόκληρες οικογένειες ξεφεύγοντας έστω για λίγο από την οικονομική κρίση που μαστίζει την χώρα μας.
Εκτός μερικών συνθημάτων και από τις δυο πλευρές (εν τάξει το γήπεδο δεν είναι εκκλησία) δεν είχαμε κάτι το ιδιαίτερο στο ντέρμπι και χάρις στην μεγάλη αστυνομική δύναμη που έδωσε τον παρών της, μερικά κυνηγητά στο τέλος του αγώνας εκτός γηπέδου από μερικούς νεαρούς ανεγκέφαλους φιλάθλους των δυο ομάδων (και εδώ σταμάτησαν αμέσως μετά την παρέμβαση την αστυνομικής δύναμης) τίποτα άλλο δεν αμαύρωσε το μεγάλο ντέρμπι.

Από τους νικητές ξεχώρισαν οι Γεωργιόπουλος (που έκανε τα πιο πολλά χιλιόμετρα και κράτησε περισσότερο μπάλα). Επίσης  ο Τσακνάκης για το ακόμα σε ένα ματς ουσιώδη παιχνίδι του, ο Χρήστος Κάπλατζης που ήταν απροσπέλαστος από την πλευρά του, ο Καραμάνος (όσο αγωνίστηκε μέχρι την αποβολή του) και ο Δρυμούρας που είχε συμμετοχή και στα δυο γκολ. Επίσης αγωνιστικά ανεβασμένος ήταν και ο Ρέντη Μουσταφάϊ, όπου αυτή την φορά τήρησε σε μεγάλο βαθμό τις  εντολές που είχε πάρει από τον προπονητή του, ενώ βοήθησε περισσότερο από κάθε άλλη φορά και ο Ηλίας Γκολέμης.

Από τον Παναργειακό υστέρησαν τα ατού του. Από τον Μάριο Αγγελόπουλο (που θα μπορούσε να σκοράρει δυο φορές στο πρώτο ημίχρονο) από τον Λουμπαρδέα (που έκανε το χειρότερό του παιχνίδι φέτος (ενώ τα πέντε προηγούμενα ματς ήταν ο κορυφαίος σε απόδοση) και στην επίθεση ο Μακρίδης που ήταν ως να μην πήγε ποτέ την Κυριακή το απόγευμα στο Ναύπλιο. Έτσι στους λίγους διακριθέντες από πλευράς «Λύκων» και αυτοί κατά διαστήματα, ανήκουν οι  Καραγκούνης, Κουτσοδήμος (όσο αυτός αγωνίστηκε), Φίλης και Ανδρέας Καλιαμούτος.

Σε ότι αφορά τώρα την …μάχη στους δυο πάγκους και εδώ σημειώσατε, Χορμής - Δουβίκας άσος.

Πανναυπλιακός:
Κατσαούνης, Χρ. Κάπλατζης, Τσακνάκης, Σάκης Γκολέμης, Ευθυμίου, Καραμάνος, Μουσταφάϊ (90’+ Τέρενς Παπαμάρκου), Ηλίας Γκολέμης. Δρυμούρας (82’ λ. τρ. Μιχαλόπουλος), Γεωργιόπουλος, Κετσετζόγλου (46’ Τάσος Διαμαντής του Χρ.).

Παναργειακός:
Μένιος. Ανδρέας Καλιαμούτος, Φλώρος (52’ Πάρης Κάπλατζης), Μπόμπος (46’ Ταμπάκης), Φίλης. Λουμπαρδέας, Κουτσοδήμος (72’ Ισούφη), Αγγελόπουλος, Μακρίδης, Καραγκούνης, Παπαϊωάννου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: