Ο Σύλλογος "Ηρακλής Ερμιονίδας" Τζούντο,
συμμετείχε με 6 αθλητές στο Διεθνές
Τουρνουά Αμυνταίου "Φίλιππος", όπου συμμετείχαν συνολικά 400
αθλητές από 7 χώρες.
Όλοι οι αθλητές του Ηρακλή Ερμιονίδας ήταν μαθητές του Γυμνασίου Κρανιδίου και του Δημοτικού Σχολείου Πορτο Χελίου.
Οι μικροί της ομάδας Τζούντο διακρίθηκαν, παίρνοντας 6 μετάλλια.
Χρυσά Μετάλλια πήραν οι:
- Παναγιώτα Καϊσοπούλου και
- Αλέξιος Ζαραφωνίτης
Ασημένια Μετάλλια πήραν οι:
- Εμμανουήλ -Ανδρέας Τζαννής
- Ιωάννης Ζαραφωνίτης και
- Σπυρίδων Ζαραφωνίτης
Χάλκινο Μετάλλιο πήρε ο:
- Δημήτρης Καϊσόπουλος
Όλοι οι αθλητές του Ηρακλή Ερμιονίδας ήταν μαθητές του Γυμνασίου Κρανιδίου και του Δημοτικού Σχολείου Πορτο Χελίου.
Οι μικροί της ομάδας Τζούντο διακρίθηκαν, παίρνοντας 6 μετάλλια.
Χρυσά Μετάλλια πήραν οι:
- Παναγιώτα Καϊσοπούλου και
- Αλέξιος Ζαραφωνίτης
Ασημένια Μετάλλια πήραν οι:
- Εμμανουήλ -Ανδρέας Τζαννής
- Ιωάννης Ζαραφωνίτης και
- Σπυρίδων Ζαραφωνίτης
Χάλκινο Μετάλλιο πήρε ο:
- Δημήτρης Καϊσόπουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου