Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: Ο Σπύρος Διολίτσης νέος Πρόεδρος της Δημοτικής Τ.Ο Άργους Μυκηνών


Σπύρος Ι. Διολίτσης
Ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες, το Σάββατο το βράδυ, για την εκλογή Νέου Προέδρου και μελών του Δ.Σ. της Νέας Δημοκρατίας, στη Δημοτική Τ.Ο του Δήμου Άργους – Μυκηνών. Η εκλογική διαδικασία κύλησε ομαλά, χωρίς όμως την προσέλευση μεγάλου αριθμού μελών του κόμματος από τον ευρύτερο.
Νέος πρόεδρος της Δημοτικής Τ.Ο, Άργους – Μυκηνών αναδείχθηκε, όπως αναμενόταν, ο Σπύρος Διολίτσης του Ιωάννη
Το νέο Δ.Σ θα απαρτίζεται από 13 μέλη και είναι αντιπροσωπευτικό των πρώην Δήμων που συνενώθηκαν με τον Καλλικράτη. Τα άτομα που εκλέχθησαν, ήσαν όσοι ακριβώς και οι υποψήφιοι και ως εκ τούτου, ο αριθμός ψήφων που έλαβαν είναι συμβολικός και επιδεκτός μόνον για εσωκομματικές αναλύσεις, προσωπικών επιρροών.
Το νέο Δ.Σ. της ΔΗΜ. Τ.Ο. Άργους Μυκηνών αποτελείται εκ των:
-ΔΕΛΗΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΗΛΙΑ
-ΗΛΙΑΔΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
-ΜΑΡΛΑΓΚΟΥΤΣΟΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ του ΠΕΤΡΟΥ
-ΚΑΡΑΝΤΖΟΥΛΗΣ  ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
-ΞΥΔΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
-ΚΑΜΠΟΣΟΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
-ΚΛΕΙΔΩΝΑΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ
-ΝΕΖΟΥ  ΧΡΙΣΤΙΝΑ του ΑΛΕΞΙΟΥ
-ΚΕΧΑΓΙΑΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
-ΚΑΤΣΑΝΟΥ-ΡΕΜΠΕΛΟΥ ΜΑΡΙΑ του ΜΙΧΑΗΛ
-ΛΑΜΠΑΔΑΣ  ΧΡΗΣΤΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
-ΚΟΥΛΟΣ  ΧΡΗΣΤΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ  ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ του ΧΡΗΣΤΟΥ

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: