Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Ο σκύλος στο σπίτι, θωρακίζει την υγεία του παιδιού

Οι ερευνητές από το φινλανδικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Kuopio υποστηρίζουν ότι τα παιδιά κάτω του ενός έτους που ζουν με ένα σκύλο στο σπίτι έχουν πολλά οφέλη υγείας σε σύγκριση με εκείνα που ζουν χωρίς κατοικίδιο.
Η έρευνα βασίστηκε στην παρακολούθηση 397 παιδιών κατά τη διάρκεια του πρώτου χρόνου της ζωής τους. Παρατηρήθηκε ότι τα παιδιά που δεν είχαν σκύλο στο σπίτι ήταν υγιή το 65% του χρόνου παρακολούθησης. Συγκριτικά τα παιδιά που είχαν σκύλο ήταν υγιή το 72-76% του χρόνου παρακολούθησής τους. Επίσης, τα παιδιά σε οικογένειες με σκύλο ήταν 44% λιγότερο πιθανό να πάθουν ωτίτιδες και 29% λιγότερο πιθανό να χρειαστούν αντιβίωση.
Τα πιο υγιή όλων των παιδιών ήταν εκείνα που είχαν σκύλο στο σπίτι ο οποίος περνούσε μέχρι έξι ώρες μέσα στο σπίτι. Σύμφωνα με τους ερευνητές αυτό οφείλεται στο ότι τα ζώα περνούν αρκετό χρόνο εκτός σπιτιού οπότε «φέρνουν» στο σπίτι αρκετούς μικροοργανισμούς που συμβάλλουν στην ωρίμανση και τη θωράκιση της άμυνας του ανοσοποιητικού συστήματος των παιδιών.
Παρατήρησαν επίσης, ότι οφέλη υγείας έχουν και τα παιδιά που ζουν με μια γάτα, αλλά σε μικρότερο βαθμό.
Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Pediatrics.

[Το κείμενο είναι συνεισφορά ζωοφιλικού σωματείου «Γνωρίζω, Αγαπώ, Φροντίζω -Γ.Α.Φ», τηλ. 6947984022].

Δεν υπάρχουν σχόλια: