Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Τσαλακώθηκε η εικόνα του Πέτρου Τατούλη. Παραιτήθηκε ο Λάμπρος Μπούκλης από τη Γραμματεία του Περιφερειακού Συμβουλίου

Λάμπρος Μπούκλης: Οικολογική Συμπολιτεία του Μωριά
Οι μεθοδεύσεις της Περιφέρειας Πελοποννήσου, που οδήγησαν στον αποκλεισμό του κόσμου από την -εκ του νόμου- δημόσια συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, κόστισε, εκτός από τσαλάκωμα της εικόνας του Πέτρου Τατούλη, και την απώλεια του Γραμματέως του Περιφερειακού Συμβουλίου.
Ο Περιφερειακός Σύμβουλος και επικεφαλής της παράταξης "Οικολογική Συμπολιτεία του Μοριά", Λάμπρος Μπούκλης παραιτήθηκε από την θέση του Γραμματέως του Περιφερειακού Συμβουλίου, διαμαρτυρόμενος για την πρόσκληση των ΜΑΤ, τον αποκλεισμό του κόσμου, την καθ' υπόδειξη στελέχους του Τατούλη, ελευθερία εισόδου στη συνεδρίαση.
Ο Λάμπρος Μπούκλης, μετά την υποβολή της παραίτησης του, αποχώρησε και από την συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, εξηγώντας με δημόσια ανακοίνωσή του τους λόγους των ενεργειών του.
ΜΠΟΥΚΛΗΣ: "Γιατί παραιτήθηκα και αποχώρησα"
«Στην σημερινή "κατεπείγουσα" συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου, παραιτήθηκα από την θέση του Γραμματέα του Περιφερειακού Συμβουλίου και αποχώρησα από την Συνεδρίαση.
Ο λόγος της παραίτησης, όπως δήλωσα και στο Περιφερειακού Συμβουλίου ήταν η κατά παράβαση του Καλλικράτη συνεδρίαση μας, κεκλεισμένων των θυρών, σε άλλη μικρότερη από την συνήθη αίθουσα συνεδριάσεων, και κυρίως με ισχυρή αστυνομική δύναμη να διενεργεί ελέγχους για το ποίος θα εισέλθει στο κτήριο και ποιός όχι.
Ελέγχθηκα και εγώ και μου επιτράπηκε η είσοδος μετά από νόημα στελέχους της Περιφέρειας Πελοποννήσου, προς τους αστυνομικούς, την στιγμή κατά την οποία οι συμπολίτες μας ήταν στο προαύλιο, εμποδιζόμενοι από δρακόντεια αστυνομική δύναμη (ΜΑΤ και ΟΠΚΕ).
Η παιδεία μου, η αγωγή μου, η προσήλωση μου στις λειτουργίες της δημοκρατίας και η εικόνα των διαμαρτυρόμενων συμπολιτών μας, μου επέβαλλαν την  αποχώρηση μου από την συνεδρίαση και την παραίτηση μου από την θέση του Γραμματέα.
Εξάλλου ποτέ δεν με διέκρινε ο συντηρητισμός της διατήρησης της "καρέκλας" μου».
Λάμπρος Μπούκλης
Περιφερειακός Σύμβουλος Πελοποννήσου
Επικεφαλής Οικολογικής Συμπολιτείας του Μοριά
Εκλεγμένο Μέλος στην ΕΝ.Π.Ε
κιν 6944764651

Δεν υπάρχουν σχόλια: