Τρίτη 27 Μαΐου 2014

ΚΡΗΤΣΩΤΑΚΗΣ: «Θα συνεχίσω να υπηρετώ τον τόπο μου»

Γιάννης Κρητσωτάκης
Φίλες και φίλοι,
Μετά τα αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών στις 18 Μαΐου και την ετυμηγορία του εκλογικού σώματος, να μη συμμετέχει η δημοτική μας παράταξη «Προοδευτική Συμμαχία Ερμιονίδας», στο δεύτερο γύρο των εκλογών, θέλω να εκφράσω τις ολόθερμες ευχαριστίες μου, σ` όλους αυτούς που πίστεψαν στο όραμά μας και μας τίμησαν με την ψήφο τους.
Ευχαριστώ θερμά τον υποψήφιο Δήμαρχο Ερμιονίδας κ. Τάσο Λάμπρου για την τιμή που μου έκανε να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού του και όλους τους συνυποψήφιους μου για τον όμορφο και έντιμο αγώνα που δώσαμε τις τελευταίες τρεις εβδομάδες της προεκλογικής περιόδου.
Ευχαριστώ από καρδιάς όλους τους συμπολίτες μας που αξιολόγησαν θετικά την πολύχρονη προφορά μου και με κατέταξαν,

για τρίτη συνεχή εκλογική αναμέτρηση, στις κορυφαίες θέσεις μεταξύ των υποψηφίων.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σ `όλους αυτούς που στάθηκαν δίπλα μου και με στήριξαν από το 2003 μέχρι σήμερα, από όποια θέση ευθύνης κι αν ανέλαβα. Παρά τα εμπόδια και τα προβλήματα που κατά καιρούς παρουσιάστηκαν, καταφέραμε να τα ξεπεράσουμε με μοναδικό όπλο όλων μας, την αγάπη για αυτόν τον τόπο.
Δεσμεύομαι ότι θα συνεχίσω και στο μέλλον να προσφέρω σ` αυτό τον όμορφο και ευλογημένο τόπο, που η μοίρα με έφερε να ζω εδώ και 28 χρόνια, όπως κι έκανα μέχρι σήμερα, με ανιδιοτέλεια και με γνώμονα πάντα το κοινωνικό συμφέρον και το κοινό καλό.

                                                         Με φιλικούς χαιρετισμούς
                                                                       Κρητσωτάκης Γιάννης

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΝΝΣΦΥΡΗ ΠΗΓΑΝ ΣΥΝΝΕΦΟ ΓΙΑΝΝΗ!! ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝΕ!!!!