Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΔΩΝΗ: «Ο Λάμπρου, σήμερα, είναι ο καταλληλότερος Δήμαρχος»

Ειρήνη Κορδώνη:
Υπ. Δημοτική Σύμβουλος Ερμιονίδας
Η αναγγελία της υποψηφιότητας της Ειρήνης Κορδώνη με τον συνδυασμό του Τάσου Λάμπρου, έσβυσε το χαμόγελο του νικητή από κορυφαία στελέχη του Δημήτρη Σφυρή και του Γιάννη Γεωργόπουλου.
Η σημαντική διεισδυτικότητα της Ειρήνης Κορδώνη σε όλους τους πολιτικούς χώρους και τις κοινωνικές στρωματώσεις, «ανακάτεψαν την τράπουλα για τα καλά». Τα μπλοκάκια άνοιξαν και πάλι και τα τηλέφωνα άναψαν, σε μια προσπάθεια «διατήρησης των υπεσχημένων».
Στην μικρή συνέντευξη που παραχώρησε προς τον εκδότη μας, «το μήλο της έριδος τριών συνδυασμών» εξηγεί:
-Γιατί διάλεξε τον Τάσο Λάμπρου
-Γιατί πιστεύει ότι ο Λάμπρου θα πάει καλά στις εκλογές και
-Γιατί θεωρεί πως μπορεί να προσφέρει, παρά το γεγονός ότι η εργασία της (είναι Δικαστική υπάλληλος), είναι στο Ναύπλιον.
Διαβάστε τι μας είπε:


ΔΑΚΟΓΛΟΥ: Επιλέξατε να θέσετε υποψηφιότητα ως Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Ερμιονίδας, με το ψηφοδέλτιο του Τάσου Λάμπρου, ενώ γνωρίζουμε ότι δύο ακόμη συνδυασμοί σας είχαν πολιορκήσει. Γιατί;
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΔΩΝΗ: Όπως γνωρίζετε είμαι γέννημα -θρέμμα Κρανιδιώτισσα. Γνωρίζω λοιπόν και τους ντόπιους (Λάμπρου, Τόκας, Λυμπερόπουλος) και τους πολιτογραφημένους (Σφυρής, Γεωργόπουλος) υποψήφιους Δημάρχους. Πρέπει να αναγνωρίσω δημόσια πως όλοι τους έχουν αγάπη για τον τόπο και διάθεση προσφοράς. Ωστόσο, έπρεπε να επιλέξω εκείνον που κατά τη γνώμη μου θα ήταν ο καλύτερος για τον τόπο.
Μετά από πολύ σκέψη (και γι’ αυτό άργησα να δηλώσω την υποψηφιότητά μου) κατέληξα πως ο Τάσος Λάμπρου είναι ο Δήμαρχος που χρειάζεται -αυτή την περίοδο- ο Δήμος Ερμιονίδας. Είναι έμπειρος αλλά και συγχρόνως νέος. Υπηρέτησε δίπλα σε έναν Δήμαρχο (τον Δημήτρη Καμιζή) που ήταν ισχυρή έως αυταρχική προσωπικότητα, όμως ο ίδιος δηλώνει -και λέει αλήθεια- ότι θα διοικήσει με βάση αρχές που τις έχει διακηρύξει και με τις οποίες συμφωνώ. Είναι άνθρωπος που μπορεί να συνθέτει απόψεις και δεν κάνει άσκοπες συγκρούσεις. Ακόμη, παρά το γεγονός ότι είναι βέρος Κρανιδιώτης, γνωρίζει πως χωρίς ανεπτυγμένα Δίδυμα, Πορτο Χέλι, Ερμιόνη, Κοιλάδα, Θερμήσι, Ηλιόκαστρο, Λουκαΐτι,  Φούρνους και Ράδο, το Κρανίδι θα παρακμάσει.
Με δυο λόγια γιατί είναι «η ήρεμη Δύναμη» που μπορεί να οδηγήσει το Δήμο την επόμενη, δύσκολη, πενταετία.

ΔΑΚΟΓΛΟΥ: Αντικειμενικά, έχει ελπίδες ο Λάμπρου να κερδίσει τον Σφυρή και τον Γεωργόπουλο;
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΔΩΝΗ: Να σας το θέσω αλλιώς το θέμα. Τι ελπίδες έχει ο Σφυρής που αποδοκιμάσθηκε την προηγούμενη φορά και που τώρα τον εγκατέλειψαν πολλοί από τους παλαιούς του συνεργάτες; Και γιατί να ψηφίσουν οι συμπολίτες μου ένα Δήμαρχο που τους φόρτωσε χωρίς προνοητικότητα τα σκουπίδια στην είσοδο της Ερμιονίδας, που με τις πράξεις του και τις παραλήψεις του έγινε αιτία να χαθεί το έργο της αποχέτευσης και που δεν προετοίμασε τον Δήμο Κρανιδίου για την μεγάλη αλλαγή της συνένωσης με μικρότερους Δήμους διαφορετικών δυνατοτήτων. Το ίδιο και ο Γιάννης Γεωργόπουλος. Απέτυχε σε μια προσπάθεια ως υποψήφιος Δήμαρχος, τα εγκατέλειψε και τώρα επιστρέφει, με στήριξη βουλευτή και κόμματος για να κάνει τι; Οι εξελίξεις τον έχουν ξεπεράσει. Όπως σας είπα και προηγουμένως, θεωρώ ότι ο Λάμπρου είναι ο καταλληλότερος και ο κόσμος που συζητάω μαζί του, μου το επιβεβαιώνει.

ΔΑΚΟΓΛΟΥ: Να υποθέσω πως οι συμπατριώτες σας θα εκφράσουν την εκτίμηση που σας έχουν και ότι με την ψήφο τους θα εκλεγείτε Δημοτική Σύμβουλος. Πως θα βοηθήσετε το Δήμο σας από το Ναύπλιο όπου εργάζεστε και κατοικείτε;
ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΡΔΩΝΗ: Χωρίς να είμαι Δημοτική Σύμβουλος, βρίσκομαι στο πατρικό μου δύο μέρες κάθε εβδομάδα. Βλέπετε, αγαπώ τον τόπο μου, τους φίλους μου και την οικογένειά μου που διαμένει μονίμως στο Κρανίδι. Όταν εκλεγώ, η φυσική μου παρουσία θα αυξηθεί στο βαθμό που θα  απαιτούν τα όποια καθήκοντα μου ανατεθούν.
Να σας θυμίσω όμως ότι, ζούμε στην εποχή του Skype και του Ίντερνετ. Και κάτι ακόμα. Αφού θα είμαι πιο κοντά στα κέντρα εξουσίας της πρωτεύουσας, θα μπορώ να εξυπηρετώ το Δήμο μας αποτελεσματικότερα, σύμφωνα με τις οδηγίες του Δημάρχου. Αν πάλι κάτι χρειαστεί, σε ώρα ανάγκης, θα μπορώ να βρίσκομαι στη βάση μου σε 45 λεπτά. Άλλωστε, είμαι βεβαία ότι μέσα στην πενταετία μας θα βελτιώσουμε την επικοινωνία του Δήμου με το Ναύπλιο, σημαντικά.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Λάμπρου αποδέχεται όσα λέει η Κορδώνη για τον Καμιζή;

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.