Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Τάσος Κολιγκιώνης: Ο Ναυπλιώτης που πέτυχε «την ολική επαναφορά»

Συνέντευξη με τον 3 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Wabba

 
Βλέπουμε τα σμιλεμένα, από τον κόπο και την πειθαρχημένη ζωή, κορμιά των 30ριδων μποντιμπιλντεράδων και αναρωτιόμαστε: «Πως θα είναι αυτός όταν φτάσει τα 50 του».
«Υγιής και ικανός να κερδίζει παγκόσμια πρωταθλήματα» απαντά ο Ναυπλιώτης Super αθλητής Τάσος Κολιγκιώνης. Απόδειξη των λεγομένων του είναι ο ίδιος.
«Ασχολούμαι με την Σωματική Διάπλαση από τα 25 μου χρόνια, όταν σταμάτησα την κολύμβηση, και αφού είχα γεμίσει μια βιβλιοθήκη με βραβεία, πανελλαδικά και όχι μόνον. Σταμάτησα στα 35 μου χρόνια γιατί έπρεπε να φτιάξω οικογένεια και να στρώσω την επιχείρησή μου». Μου λέει.
Όταν αυτά μπήκαν σε μια σειρά, ξεκίνησε πάλι.
«Ήμουν 45 χρονών όταν είπα, Τάσο χρωστάς στον εαυτό σου, και στον τόπο σου, μερικά ακόμη Παγκόσμιας ακτινοβολίας τρόπαια».
Ξεκίνησε και πάλι την εντατική και σχεδιασμένη προετοιμασία, υπό την επίβλεψη του προπονητή του, Βαγγέλη Φύτρου και κατάφερε το ακατόρθωτο.
-Παγκόσμιος πρωταθλητής το 2010 στην μεσαία κατηγορία ανδρών.
-Πρώτος, Master +40, το 2011
-Πρώτος και στην μεσαία κατηγορία ανδρών και στη +40, το 2012.
Κάθε χρονιά και ένα παγκόσμιο. Και τώρα ετοιμάζεται για την κατηγορία +50, στο Univers.
Είναι αυτό που λέει ο Λαός μας: «Αν το έχεις μέσα σου και είσαι στόφα Πρωταθλητή… τότε δεν υπάρχουν όρια».
Το Παράδειγμα του 50άρη, τρεις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Τάσου Κολιγκιώνη, μοναδικό στον κόσμο του ερασιτεχνικού Bodybuilding, λειτούργησε παραινετικά για πολλούς. Οι μεγάλες ηλικίες άρχισαν να επιστρέφουν «στη Σωματική Διάπλαση» και οι μικρότερες να ασχολούνται περισσότερο.
«Και αν δεν υπήρχε η κρίση, τότε θα είχατε εκπλαγεί από τα αποτελέσματα, γιατί ο Έλληνας το έχει», μου λέει και συνεχίζει με ένα τόνο θλίψης στη φωνή του «όμως το Bodybuilding κοστίζει. Η διατροφή που πρέπει να είναι υγιεινή και προσεγμένη, χρειάζεται χρήματα. Τα φρούτα, οι βιταμίνες και να εγκεκριμένα συμπληρώματα διατροφής, το ίδιο. Και πόσα μπορεί, σήμερα, να ξοδέψει ένας νέος»;
Συζητώντας με τον Τάσο Κολιγκιώνη, έμαθε πολλά που δεν γνώριζα.
-Η διατροφή είναι το 70% της επιτυχίας!
-Η γυμναστική, το 20% και
-Τα νόμιμα συμπληρώματα διατροφής, το 10%!
Ο κόσμος, όλο και περισσότερο, παύει να αποκαλεί τους μποντιμπιλντεράδες σαν «φουσκωτούς». ‘Ολο και περισσότερο, και ιδιαίτερα οι νέοι τους αποκαλούν «αθλητές».
«Οι καυγάδες και η επιθετικότητα είναι έξω από τη φιλοσοφία μας» τονίζει ο Κολιγκιώνης.
Του κάνω μια τελευταία ερώτηση: «Πως έγινε και ξεκίνησες το Bodybuilding;
“Όπως σου είπα, ήμουν αθλητής της κολύμβησης. Με τον Ναυτικό Όμιλο Ναυπλίου, είχα κερδίσει πλήθος από διακρίσεις και όπως γνωρίζεις το κολύμπι διαμορφώνει σωστά το ανθρώπινο σώμα. Όλα αυτά χάθηκαν όταν σταμάτησα την κολύμβηση. Ξύπνησα ένα πρωί και είδα το σώμα μου παραμορφωμένο. Είπα πως αυτό θα το αλλάξω και πήγα στο γυμναστήριο. Τα υπόλοιπα ήρθαν μόνα τους και βήμα βήμα, χάρις και στον πρώτο μου προπονητή, τον Παναγιώτη Φραγκούλη, που τώρα, γυμνάζει πρωταθλητές στις ΗΠΑ. Από εκεί και πέρα άρχισαν να έρχονται οι διακρίσεις».
Και γιατί σταμάτησες στα 35 σου;
«Η γνωριμία μου με τη Νατάσσα που έγινε μέσα στο γυμναστήριο, με έκανε να σκεφτώ την οικογένεια. Παντρεύτηκα, ασχολήθηκα με τη δουλειά μου και αποκτήσαμε ένα κοριτσάκι, την Μάρσια. Δέκα χρόνια μετά, ήρθε η κρίση, η δουλειά έκοψε, μου έμενε κενός χρόνος και τότε ξύπνησε μέσα μου η καταπιεσμένη σκέψη …«έχεις ανοικτούς λογαριασμούς». Έτσι, ξεκίνησα πάλι και με πολύ προσπάθεια κατάφερα να γίνω ο μόνος –παγκοσμίως- που επανήλθε στα 45 του χρόνια».
Κλείνοντας, θα πρέπει να πούμε ότι ο Τάσος Κολιγκιώνης είναι βέρος Ναυπλιώτης. Είναι εν ενεργεία Διεθνής κριτής και αντιπρόεδρος της WABBA, και επιτυχημένος επιχειρηματίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: