Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ αντι-ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ: 7 ερωτήματα προς ένα παράνομο μετανάστη και 1 προς τους κυβερνώντες

1. Ζητάς, να έρθεις στη χώρα μου, ισχυριζόμενος πως στην πατρίδα σου κινδυνεύει η ασφάλειά σου.
- Σκέφθηκες ποτέ ότι, από ανθρώπους που μπήκαν στη χώρα μου παράνομα όπως και συ, και ισχυρίζονται τα ίδια που λες και συ, κινδυνεύει η δική μου ασφάλεια;
2. Ζητάς, ερχόμενος στη χώρα μου, να σου αναγνωρίζω το δικαίωμα και την προοπτική μιας οικονομικής ευμάρειας, στην οικογένειά σου.
- Σκέφθηκες ποτέ ότι, από ανθρώπους που μπήκαν στη χώρα μου παράνομα όπως και συ, και ισχυρίζονται τα ίδια που λες και συ, κινδυνεύει το δικό μου δικαίωμα στην προοπτική μιας οικονομικής ευμάρειας της δικής μου οικογένειας;
3. Ζητάς, ερχόμενος στη χώρα μου,  να σου αναγνωρίζω το δικαίωμα της ελεύθερης κυκλοφορίας στις πόλεις μας.
- Σκέφθηκες ποτέ ότι, από ανθρώπους που μπήκαν στη χώρα μου παράνομα όπως και συ, και ισχυρίζονται τα ίδια που λες και συ, κινδυνεύει το δικό μου δικαίωμα ελεύθερης κυκλοφορίας στις γειτονιές και στις πλατείες της πόλης μου;
4. Ζητάς, ερχόμενος στη χώρα μου, να σου αναγνωρίζω το δικαίωμα σεβασμού προς τους κανόνες και τα πρόσωπα της θρησκείας σου.
- Σκέφθηκες ποτέ ότι, από ανθρώπους που μπήκαν στη χώρα μου παράνομα όπως και συ, και ισχυρίζονται τα ίδια που λες και συ, κινδυνεύει το δικό μου δικαίωμα σεβασμού προς τους κανόνες και τα πρόσωπα της θρησκείας μου;
5. Ζητάς, ερχόμενος στη χώρα μου, να σου αναγνωρίζω το δικαίωμα σεβασμού προς τη γλώσσα σου
- Σκέφθηκες ποτέ ότι, από ανθρώπους που μπήκαν στη χώρα μου παράνομα όπως και συ, και ισχυρίζονται τα ίδια που λες και συ, κινδυνεύει το δικό μου δικαίωμα σε μια δική μου, πανάρχαια γλώσσα;
6. Ζητάς, ερχόμενος στη χώρα μου, να σου αναγνωρίσω το δικαίωμα σεβασμού προς τα ήθη και τα έθιμα του λαού σου.
- Σκέφθηκες ποτέ ότι, από ανθρώπους που μπήκαν στη χώρα μου παράνομα όπως και συ, και ισχυρίζονται τα ίδια που λες και συ, κινδυνεύει το δικό μου δικαίωμα σεβασμού προς τα ήθη και τα έθιμα του δικού μου λαού;
7. Ζητάς, ερχόμενος στη χώρα μου, να σου αναγνωρίσω το δικαίωμα να παίρνεις υπηκοότητα, πολιτικά δικαιώματα και ιθαγένεια.
- Σκέφθηκες ποτέ ότι, από ανθρώπους που μπήκαν στη χώρα μου παράνομα όπως και συ, και ισχυρίζονται τα ίδια που λες και συ, κινδυνεύει το δικό μου δικαίωμα να επιλέγω να με διοικούν άνθρωποι από τη ράτσα μου και να λέω υπερήφανα πως είμαι απόγονος -εξ αίματος- του πιο αρχαίου λαού …του πιο σπουδαίου λαού;
Όλοι εσείς οι κατέχοντες, πολιτική, οικονομική και πολιτιστική ισχύ, που έχετε ταχθεί υπέρ της ασύδοτης εισβολής παρανόμων μεταναστών, εμφανιζόμενοι ως υπέρμαχοι των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της προστασίας της ιδιαιτερότητας των λαών, σκεφθήκατε ποτέ ότι έχετε την υποχρέωση να μου διαφυλάξετε τα όσα κινδυνεύουν, τα όσα παραχωρούνται και τα όσα χάνονται; Και ότι, αν δεν το κάνετε εσείς, έχω εγώ την υποχρέωση να προφυλάσσω την ιδιαιτερότητα της ράτσας μου (όπως μου ζητά ο Νίκος Καζαντζάκης, στην «Ασκητική»), και την εξανθρωπιστική –πολιτιστική αποστολή των Ελλήνων (όπως την καταγράφει ο  Περικλής Γιαννόπουλος, στην «Έκκληση προς το Πανελλήνιο Κοινό»);
Νίκη Γεράκη -Άργος


Δεν υπάρχουν σχόλια: