Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

ΒΑΣ. ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΣ: «…ο δήμαρχος -Αλέξανδρος Πνευματικός- διορίζει και παύει αυθαίρετα με αποφάσεις του διευθυντές, προϊστάμενους κλπ…»

Βασ. Νανόπουλος
Το πιο ουσιαστικό σημείο της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Κορινθίων (2-3-2015) ήταν εκείνο όπου ο επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Συμμαχία Πολιτών», Βασίλης Νανόπουλος, ενημέρωσε το σώμα ότι «ο δήμαρχος διορίζει και παύει αυθαίρετα με αποφάσεις του διευθυντές προϊστάμενους κλπ.» παρά τα όσα αντίθετα επιβάλλει ο νόμος. Έθεσε, επίσης, και ζήτησε να συζητηθεί –προ ημερησίας- το πολύ σοβαρό θέμα της μη αξιοποίησης των εργαζομένων του δήμου σύμφωνα με το νόμο, τον οργανισμό εσωτερικής υπηρεσίας, τις ικανότητες και τα προσόντα τους. Με απλά λόγια έθεσε και ζήτησε το αυτονόητο: «Να εφαρμοσθούν οι νόμοι που προβλέπουν, ο κατάλληλος άνθρωπος να παίρνει την κατάλληλη θέση, η επιλογή προϊσταμένων να γίνεται από το υπηρεσιακό συμβούλιο και η τοποθέτηση από το δήμαρχο, τα τμήματα να έχουν προϊστάμενους, τμηματάρχες και διευθυντές και κάθε υπάλληλος να εκτελεί τα καθορισμένα καθήκοντα».


Όπως αναφέρει το Δελτίο Τύπου της παράταξης «Απάντηση στα ερωτήματα που θέσαμε δεν πήραμε και δεν επετράπη στην αρμόδια αντιδήμαρχο κα Χρισταρά Αθανασία να απαντήσει ο δε κ. Πνευματικός μίλησε για οτιδήποτε άλλο θέμα άσχετο εκτός από το συγκεκριμένο.
Αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι ότι δεν τηρούνται όλα όσα προαναφέρθηκαν και ο δήμαρχος διορίζει και παύει αυθαίρετα με αποφάσεις του διευθυντές, προϊστάμενους κλπ». 
Το Δελτίο Τύπου της παράταξης «Συμμαχία Πολιτών», όπου αναφέρονται όλα αυτά τα απίστευτα, καταλήγει με την παράθεση 9 ερωτημάτων που, όπως σημειώνει, παραμένουν αναπάντητα.

Διαβάστε τα 9 αναπάντητα ερωτήματα.
1. Εφαρμόζεται ο οργανισμός εσωτερικής υπηρεσίας –ΟΕΥ- που ψηφίστηκε με τις αποφάσεις 433/2012 και 33/2014 του δημοτικού συμβουλίου;
2. Γιατί δεν υπάρχει γενικός διευθυντής;
3. Γιατί δεν υπάρχουν διευθυντές και τμηματάρχες σε όλα τα τμήματα;
4. Έγινε επιλογή προϊσταμένων από το υπηρεσιακό συμβούλιο;
5. Γιατί δεν έγινε αξιολόγηση εργαζομένων τα τελευταία 2 χρόνια;
6. Έγινε κατάταξη με βάση τα προσόντα από το υπηρεσιακό συμβούλιο όλων των υπάλληλων και εκείνων που ήρθαν με μετάταξη;
7. Έχουν γίνει προκηρύξεις θέσεων προϊσταμένων, τμηματαρχών και διευθυντών;
8. Έχει τις αρμοδιότητες  που προβλέπει η νομοθεσία, η αντιδήμαρχος διοικητικών υπηρεσιών που είναι μια νέα επιστήμων δημοτική σύμβουλος με όλα τα προσόντα να λειτουργήσει την υπηρεσία άψογα;
9. Υπάρχουν καθορισμένα καθήκοντα ανά υπάλληλο και ασκούν αυτά οι υπάλληλοι;


Δεν υπάρχουν σχόλια: