Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Ο γάμος της Σούλας με τον Μάριο, ενέπνευσε την Έλενα να γράψει …

Αριστερά από τον Μάριο, βλέπουμε τον πατέρα της νύφης Ραφαήλ Μπαρού,
και δεξιά από την Σούλα, τον  κουμπάρο, Γιώργο Γαβρήλο. 

Μικρή μου, ήμουν εκεί...
Ήμουν εκεί όταν ήσουν μαθήτρια. Ήμουν εκεί όταν έγινες φοιτήτρια, και σου έγραψα τις ευχές μου στην εφημερίδα "ένα παιδί μετράει τ' άστρα", και σπουδάζατε μαζί με τον Μάριο. Ήμουν εκεί όταν ορκιζόσουν. Ήμουν εκεί και όταν παντρευόσασταν!!!! Και σου ξαναγράφω πάλι τις ευχές μου!
Ρομαντικός γάμος, γεμάτος αγάπη και καλούς φίλους.
Σήμερα γάμος έγινε! Να ζήσουν! Ένα υπέροχο ζευγάρι που μοιάζει ο ένας να βρήκε τον άνθρωπο της ζωής του στον άλλον!
Ο γάμος τους ήρθε να επισφραγίσει το δυνατό έρωτά τους. Έπειτα από χρόνια σχέσης, τα δύο παιδιά παντρεύτηκαν.


….Να ζήσετε στερεωμένοι κι αγαπημένοι κοριτσάκι μου. Και να γεράσετε στο ίδιο μαξιλάρι!

Έλενα Γκρίτζαλη

Δεν υπάρχουν σχόλια: