Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

ΤΡΙΠΟΛΗ: Μία στις δύο συσκευές «ξεχνιούνται» επισκευασμένες στο ράφι…

Θεόδωρος Μπίσσιας
Επισκεφτήκαμε τον τεχνικό κ. Θεόδωρο Μπίσσια, στην επιχείρησή του, στην Τρίπολη, την περασμένη Τρίτη…  Ζητήσαμε να μας συνοψίσει, τις όποιες αλλαγές έχουν παρατηρηθεί στις συνήθειες και την τακτική των πελατών, που αφήνουν τις ηλεκτρονικές συσκευές τους για επισκευή, εν μέσω παρατεταμένης οικονομικής κρίσης...
«Οι συσκευές οικιακές ή μη που επισκευάζονται πλέον ως επί το πλείστον είναι αυτές στις οποίες βρίσκεται εν ισχύ η εγγύηση της κατασκευάστριας εταιρείας.

Έχουμε μειώσει τον τιμοκατάλογο των υπηρεσιών μας κατά 50% και πάλι οι πελάτες μας θα κάνουν κινήσεις στο τέλος του Μήνα. Ακόμη και στις περιπτώσεις που η επισκευή είναι υπόθεση μιας ώρας και ολίγων ευρώ… Ενδεικτικό της «παγωμάρας» που επικρατεί στην αγορά είναι πως μία στις δύο ηλεκτρικές  μένουν στο ράφι περισσότερο από ένα χρόνο… Σε πολλές περιπτώσεις μας αφήνουν τις συσκευές τους τις επισκευάζουμε εν τω μεταξύ έχουν αποφασίσει να αγοράσουν καινούριες και εμείς απλώς περιμένουμε… και περιμένουμε…»

Ρωτήσαμε στην συνέχεια τον κ. Μπίσσια εάν έχει αντιμετωπίσει κάποιες περίεργες αναθέσεις επισκευών… «Η πιο ευφάνταστη για τα δεδομένα μας συσκευή, που μας έφερε πελάτης για επισκευή είχε να κάνει με τον εντοπισμό σκύλων μέσω δορυφόρου… Συνήθως επισκευάζουμε δέκτες τηλεοράσεων, στερεοφωνικά συστήματα ηχεία και οικιακές συσκευές…»

Δεν υπάρχουν σχόλια: