Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Αύριο η κηδεία του Δημήτρη Παπανικολάου, στο Άργος

Πλήρης ημερών, σε ηλικία 80 ετών, έφυγε από τη ζωή ο τ. Δήμαρχος Άργους και μέχρι τον θάνατό του, Πρόεδρος του "Συλλόγου Αργείων Ο ΔΑΝΑΟΣ", Δημήτρης Παπανικολάου.
Η εξόδιος ακολουθία θα γίνει αύριο Δευτέρα και ώρα 17.00 στον Ι.Ν. Αγίου Πέτρου Άργους.
Ο εκλιπών, άφησε την σφραγίδα του στον Δήμο Άργους, έχοντας ως αμέσους συνεργάτες του τον Σωτήρη Κωτσοβό, τον Δημήτρη Καρυάμη, τον Κώστα Μιχαλόπουλο, τον +Αντρέα Θωμόπουλο και την +Ιωάννα Αντωνοπούλου.


Αξιοποίησε επαρκώς τα δεδομένα της εποχής του και προώθησε έργα υποδομών και δημιούργησε σειρά Δημοτικών Επιχειρήσεων που του πρόσφεραν ευελιξία δράσης.
Για το έργο και την συνεισφορά του είμαι βέβαιος πως θα γράψει (αντικειμενικά και εμπεριστατωμένα) ο σπουδαίος Αργείος Σωτήρης Κωτσοβός.
Να προσθέσω όμως, υποβάλλοντας τα συλλυπητήριά μου στους οικείους του και σε όλους τους Αργείους ότι, προσωπικά, θα τον θυμάμαι πάντοτε και για πολλούς λόγους.  Ένας από αυτούς είναι ότι μου ανταπέδωσε τον χαρακτηρισμό «Ευρωπαίος Δήμαρχος» που του είχα αποδώσει, υπερασπιζόμενος την τιμή μου (μαζί με τον σημερινό βουλευτή της Ν.Δ. Μάκη Βορίδη), και συμβάλλοντας στην αθώωσή μου, σε ποινική δίκη με μηνυτή τον τότε Δήμαρχο Ναυπλίου Κώστα Χαραμή.
Θα τον θυμάμαι και θα τιμώ τη μνήμη του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είμαι σύμφωνος με το σύνολο των επιλογών του.

Πολύδωρος Ιππ. Δάκογλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: