Του Κώστα Πρώιμου
"Η
σημαία είναι ένα κομμάτι πανί που μπορεί
ο καθένας με μερικά ευρώ να προμηθευτεί από ένα κατάστημα", δήλωσε πριν από
μερικούς μήνες, ο Αναπληρωτής Υπουργός
Αγροτικής Ανάπτυξης Γιάννης Τσιρώνης…
Έχει τελικά τόσο άδικο; Μήπως αυτή η άποψη αντικατοπτρίζει έστω και με μια
στυγνή οπτική, την περίσσεια υποκρισία γύρω από τα εθνικά μας σύμβολα εν
γένει; Η καθολική επικράτηση των διεθνών
κοινωνικών και πολιτιστικών κακέκτυπων
επιδρώντας καταλυτικά στην νοοτροπία της συντριπτικής πλειοψηφίας των
νεοελλήνων, αλλά και η κλιμακούμενη εξαπάτηση μας ως πολίτες από τις εκάστοτε θεραπαινίδες της
καθεστηκυίας τάξης (πλην ελαχίστων
εξαιρέσεων), δεν καθιστούν πλέον όλες
εκείνες τις παραδοσιακές αξίες που συνθέτουν την ταυτότητα του έθνους ως…
γραφικές; Πολλά γράφτηκαν ένθεν και ένθεν, το τελευταίο χρονικό διάστημα εν
μέσω καλοκαιρινής ραστώνης για την… λοταρία
που θα αναδεικνύει τους σημαιοφόρους… Το συγκεκριμένο θέμα έλαβε
διαστάσεις εμφύλιας σύγκρουσης, που (ευτυχώς)
αυτοπεριορίστηκε στο fb και τα ΜΜΕ… ο Άριστος εξυπακούεται για κάποιους, πως θα πρέπει να
κρατά στην παρέλαση του σχολικού του τμήματος την σημαία… Ορθόν… ο ίδιος Άριστος
(για τον οποίο όλο το Σύστημα δήθεν
κόπτεται) αφού διατηρήσει και την υπερ-πολύτιμη αριστεία του μέχρι …εξόδου από το πανεπιστήμιο, γιατί να είναι καταδικασμένος, (αν δεν
τυγχάνει μέλος εύπορης οικογένειας ή ενός πολιτικού προστάτη) να μοιράζει (ειδικά την σήμερον) πίτσες τα βράδια με μοτοσακό στις γειτονιές;
1 σχόλιο:
Αγοράζει κάποιος ένα πουκάμισο ενός οίκου Μόδας π.χ. Armani, Gucci, Chanel κλπ = Αγοράζει το Brand Νame του οίκου αυτού, Οχι ένα Πανί = αγοράζει την "Ιδέα" , "τρόπο σκέψεως και ζωής" που εκφράζει ο οίκος αυτός Οxi ένα Πανί !
Αγοράζει κάποιος την Σημαία = αγοράζει και φοράει την "Ιδέα" του Έθνους = Τα Ιδεώδη και την Φιλοσοφία/Τροπο Ζωής του συγκεκριμένου Έθνους, δεν αγοράζει απλά ένα Πανί!
Άρα, εάν το σχόλιο "Η σημαία είναι ένα κομμάτι πανί που μπορεί ο καθένας με μερικά ευρώ να προμηθευτεί από ένα κατάστημα", έχει αποδοθεί με ακρίβεια τότε ο λαλησας Υπουργός είναι είτε ΑΣΧΕΤΟΣ ( δεν γνωρίσει στοιχειώδεις αρχές του Μάρκετινγκ που ξέρει η κάθε Νοικοκυρά οταν αγοράζει προϊόντα στο σουπερμάρκετ) ειτε είναι ΡΑΔΙΟΥΡΓΟΣ ( δλδ Προπαγανδίζει για να "Αφελληνίσει" = να μην "αγοράζεται", να μην έχει "ΑΞΙΑ" το ΕΛΛΗΝΙΚΟ "BRAND NAME"
Κ Γ. Παπαδόπουλος
Δημοσίευση σχολίου