Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Η κεντρική πολιτική εκδήλωση του Βασίλη Σιδέρη

Τόλμησε "ανοικτή συγκέντρωση και τα κατάφερε καλά


Εκεί που δεν τόλμησαν οι εν ενεργεία Βουλευτές κ.κ. Μανιάτης και Ανδριανός, τόλμησε ο Βασίλης Σιδέρης. "Ο δικός σας Βασίλης", όπως δεσμεύθηκε να μείνει, ενώπιον 400 περίπου πολιτικών του φίλων, -αν με την στήριξή τους εκλεγεί.
Ο υποψήφιος Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, σε μία μεγάλη, για τα σημερινά δεδομένα, προεκλογική συγκέντρωση, πραγματοποίησε το βράδυ της Κυριακής την κεντρική του ομιλία, γεμίζοντας πολύ ικανοποιητικά την μεγάλη αίθουσα του Πανταζή, στην Δαλαμανάρα, αφού προηγουμένως η φιλοξενούσα επιχείρηση είχε απομονώση το 1/3 αυτής.

Τον υποψήφιο τον προσφώνησε ένας νεολαίος,ο οποίος τόνισε την σημασία του να μπαίνουν στην πολιτική νέοι άνθρωποι για να προσφέρουν και για το λόγο αυτό οι νέοι της Αργολίδας θα είναι κοντά του.
Τα χειροκροτήματα ήταν συνεχή και ζεστά, κάθε φορά που ο ομιλητής αναφερόταν στην σχέση του με το ακροατήριο και τόνιζε ότι θα παραμείνει ο δικός τους άνθρωπος.
«Δεν έχω λόγια … με συγκινείτε» είπε με δάκρια στα μάτια, κάποια στιγμή ο Βασίλης Σιδέρης βλέποντας τον κόσμο να τον χειροκροτεί επίμονα.
Ο υποψήφιος βουλευτής, αναφερόμενος στον τρόπο με τον οποίο προτίθεται να ασκήσει τα καθήκοντά του -αν εκλεγεί βουλευτής- δεσμεύτηκε λέγοντας.

Βασίλης Σιδέρης. Υποψήφιος Βουλευτής Αργολίδας
με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας

"Δώστε μου την δύναμη να σας εκπροσωπήσω στη Βουλή και να είστε σίγουροι πως θα το κάνω επάξια. Θα είμαι η φωνή σας όπου και όταν χρειάζεται. Θα είμαι η δική σας δυνατή και σταθερή φωνή, μέσα στις αδύναμες παραφωνίες.
Δεν θεωρώ τον εαυτό μου διαφορετικό από εσάς. Είμαι ένας από εσάς που αγωνιώ για το μέλλον των παιδιών μας και το μέλλον του τόπου μας. Αγωνιώ και εγώ με όλα όσα γίνονται καθημερινά δίπλα μας σε κάθε πόλη σε κάθε χωριό. Σε κάθε σπίτι ακούς και μια ιστορία καθημερινής αγανάκτησης. Τα ζω και τα βιώνω και εγώ σαν εσάς.

Αν τιμήσετε και στείλετε τον Σιδέρη στην Βουλή να ξέρετε πως θα είναι σαν να είστε εσείς οι ίδιοι που θα κάθεστε στα έδρανα και θα λέει αυτά που εσείς θα του λέτε καθημερινά. Όλα τα προβλήματα, όλες τις αγωνίες, αλλά και όλες τις προτάσεις που επιτέλους θα πρέπει να ειπωθούν και να ακουστούν. Και να είστε βέβαιοι γιαυτό. Ο Σιδέρης θα μιλάει για εσάς σαν να μιλάτε εσείς".


Δεν υπάρχουν σχόλια: