Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ τυλίχθηκε στις φλόγες, εν κινήσει!!!

Ολοσχερώς καταστράφηκε ένα περιπολικό της Αστυνομίας το οποίο για άγνωστους λόγους τυλίχθηκε στις φλόγες, ενώ ευρίσκετο εν κινήσει.

Οι δύο αστυνομικοί οι οποίο επέβαιναν, αντιλήφθηκαν καπνό στο μπροστινό μέρος του. Αμέσως ακινητοποίησαν το όχημα και εκείνο μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα τυλίχθηκε στις φλόγες με αποτέλεσμα να καεί ολοσχερώς.

Επί τόπου έσπευσε πυροσβεστικό όχημα και πυροσβέστες που έσβησαν τη φωτιά. Το ολοσχερώς κατεστραμμένο περιπολικό μεταφέρθηκε στο παρκινγκ της Αστυνομικής Διεύθυνσης.

Το συμβάν κατά το οποίο ευτυχώς δεν κινδύνευσαν οι δύο αστυνομικοί, ανέδειξε την ανάγκη ανανέωσης ή τουλάχιστον σωστής συντήρησης του στόλου της Ελληνικής Αστυνομίας που είναι και παλιός και ταλαιπωρημένος.


Όλα έγιναν λίγο πριν τη 1 χθες το μεσημέρι στο 1ο χλμ της περιφερειακής οδού Καρδίτσας – Τρικάλων (γέφυρα Καράμπαλη).

Υ.Γ. Να παρακαλάς να μην σε βάλουν σε τέτοιο περιπολικό με χειροπέδες...

ΠΗΓΗ: Εφ. ΝΕΟΣ ΑΓΩΝ

thessalianews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: