Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Yπερ -αντιδήμαρχος ο Σταύρος Κούστας, στο προσκήνιο ο Γιάννης Τσαμαδός

Ο εκ δεξιών του Δημάρχου, Σταύρος Κούστας
Με την ανανέωση της εμπιστοσύνης,  στα πρόσωπα των πλέον έμπιστων συνεργατών  του, διατηρώντας τους, στα πιο «νευραλγικά πόστα» αποφάσισε να διανύσει το υπόλοιπο διάστημα που απομένει μέχρι τις επόμενες Δημοτικές εκλογές, ο Δήμαρχος Ερμιονίδας κ, Δημήτρης Καμιζής.
Σημαντική διαφοροποίηση στα μέχρι σήμερα δεδομένα, και ίσως «προπομπό»  πολιτικών εξελίξεων, αποτελεί το ενισχυμένο προφίλ του Αντιδημάρχου κ. Σταύρου Κούστα όπως αναδεικνύεται μέσα από τις αυξημένες  αρμοδιότητες που του ανέθεσε ο Δήμαρχος.
Οι εσωτερικές αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν, όπως η αντικατάσταση του προαναφερόμενου, στον τομέα της εποπτείας και ευθύνης της καθαριότητας, από τον «νεοδιορισθέντα» αντιδήμαρχο κ. Γιάννη Τσαμαδό, ίσως να σηματοδοτήσουν «αλλαγή πλεύσης» από  την πλευρά της Δημοτικής Αρχής, όσον αφορά στα φλέγοντα ζητήματα που έχουν ανακύψει, από την παράνομη λειτουργία  και την μέχρι πρότινος, αμφιλεγόμενη πολιτική τακτική, της διαχείρισης του επίμαχου ΧΑΔΑ των Διδύμων.
Είναι προφανές, πως ο κ. Καμιζής επιθυμεί να ολοκληρώσει την θητεία του ως Δήμαρχος, δημιουργώντας αν μη τι άλλο, ένα αρραγές μέτωπο, αποτελούμενο από στενούς φίλους και συνεργάτες, για ευνόητους λόγους, δεδομένου ότι, η πολιτική του παράταξη υπέστη αρκετές απώλειες σημαντικών της στελεχών το τελευταίο χρονικό διάστημα.


Άλλωστε, σύμφωνα με κύκλους της Αντιπολίτευσης, ο βασικός λόγος που ο κ. Τάσος Λάμπρου παρέμεινε στην θέση του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, συνάδει με την ύστατη προσπάθεια που επιχειρείται από τον Δήμαρχο, προκειμένου να παραμείνουν οι έμπειροι και έμπιστοι του δημοτικοί σύμβουλοι στα καίρια διοικητικά πόστα. Μετά την επανεκλογή του ο κ. Λάμπρου δήλωσε, μεταξύ άλλων: «οι τελευταίες εξελίξεις στον τόπο, τόσο με την νέα δανειακή σύμβαση Γ΄ Μνημόνιο, μείωση κατά 50% της αντιμισθίας του Προέδρου του Δημοτικού Συμβούλιου (μικτά 540 ευρώ)  όσο και η τροποποίηση του Ν.3852/2010 Πρόγραμμα ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ (π.χ  ασυμβίβαστα, ιδιότητες δημοτικού συμβούλου και δημοσίου υπαλλήλου) απέτρεψε να αναλάβουν την θέση αυτή άλλοι συνάδελφοι που αν και ήθελαν, κατά την δήλωσή τους δεν μπορούσαν να αναλάβουν καθήκοντα για τον λόγο αυτό. Έτσι ανέλαβα ως Πρόεδρος εκ νέου και θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις ν΄ ανταποκριθώ».
Σύμφωνα με πληροφορίες που διαρρέουν στους διαδρόμους του Δημαρχείου, το ενδεχόμενο για τον διορισμό δύο ακόμη άμισθων, όπως προβλέπει ο νόμος, αντιδημάρχων παραμένει ανοικτό, ενώ θεωρείται σχεδόν βεβαία, η περαιτέρω αναβάθμιση, του Δημοτικού Συμβούλου κ. Νίκου Παππά, ο οποίος προορίζεται για την θέση του προέδρου του οργανισμού Νομικού προσώπου του Δήμου. (Σήμερα είναι αντιπρόεδρος).

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλό το άρθρο αλλά έχει ένα σοβαρό λάθος στον τίτλο.
Από το "Υπερ -αντιδήμαρχος", θα έπρεπε να σφύσετε το -αντι.
Κάτι ξέρω εγώ που σας το λέω. Θα το δείτε και σεις στη συνέχεια.