Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

«Νότες ανθρωπιάς», σήμερα, από τον Μουσικό Σύλλογο Ερμιόνης

Η  παρατεταμένη οικονομική ύφεση που υφίσταται πλέον, και στην «πάλαι ποτέ» εύπορη περιοχή της Ερμιονίδας, φαίνεται πως έχει προβληματίσει έντονα τους διοικούντες του Μουσικού Συλλόγου Ερμιόνης. Γι αυτό άλλωστε, η σημερινή προγραμματισμένη κοπή της πίτας, που θα πραγματοποιηθεί σήμερα στις 20:30 στο κτίριο «Συγγρού» θα περιλαμβάνει και σημαντική φιλανθρωπική δράση.

Ο πρόεδρος του προαναφερομένου καλλιτεχνικού και πολιτιστικού φορέα της περιοχής κ. Λουκάς Κούτρας, αναφορικά με τον χαρακτήρα που αναμένεται να έχει η σημερινή εκδήλωση, δήλωσε στην Ενημέρωση Πελοποννήσου: « Κάθε χρόνο ως Μουσικός Σύλλογος Ερμιόνης,  οργανώνουμε την καθιερωμένη κοπή της πίτας. Εφέτος αποφασίσαμε, να μην έχει μόνο την γνώριμη μορφή της διασκέδασης και του γλεντιού, όπως αρμόζει σε  αυτού του είδους τις εκδηλώσεις.  Όντως η καθημερινότητα, για αρκετούς συμπολίτες και στην περιοχή μας, έχει δυσκολέψει λόγω της οικονομικής κρίσης. Είπαμε λοιπόν, να συνδυάσουμε την κοπή της πίτας, με μια κίνηση ανθρωπιάς και αλληλεγγύης. Θα συγκεντρώσουμε στο πλαίσιο της σημερινής γιορτής, είδη πρώτης ανάγκης, για να τα διαθέσουμε στους δύο φιλόπτωχους συλλόγους της Ερμιονίδας  «Αδελφότητα Κυριών Ερμιόνης» και  «Αλληλεγγύη», ώστε να τα διανείμουν στους συντοπίτες μας που πλήττονται σφοδρά  από την κρίση.

Επιθυμούμε και οφείλουμε να προσφέρουμε, στις οικογένειες της Επαρχίας μας που είναι αρκετές, και δοκιμάζονται σκληρά από τις τωρινές οικονομικές συνθήκες. Δεν στεκόμαστε μόνο στα «μουσικά δρώμενα», αλλά δίνουμε περισσότερη  έμφαση,  στην «ανθρωπιά», γιατί εκτιμώ πως είναι μια αξία, που πρέπει να την αναδείξουμε και να την στηρίξουμε αυτό το χρονικό διάστημα, όσο ποτέ άλλοτε!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: