Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ: Για παράβολο ολίγων σεντς πρέπει να πηγαίνουν στο… Ναύπλιο

Μπορεί το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (Κ.Ε.Φ.) στο Κρανίδι να έχει ανοίξει επισήμως τις πόρτες του στους πολίτες, όμως τα σημαντικά λειτουργικά προβλήματα, που αντιμετωπίζει  ο νεοσύστατος κρατικός φορέας, επιφέρουν επιπτώσεις στην  καθημερινότητα των φορολογουμένων. Το  ΚΕΦ  Κρανιδίου δεν διαθέτει μεταξύ των άλλων,  ταμείο, γεγονός που υποχρεώνει σε αρκετές περιπτώσεις τους πολίτες, να μεταβούν στην ΔΟΥ  Ναυπλίου τουλάχιστον θεωρητικά, ακόμη και για την πληρωμή παράβολου ύψους …μερικών σεντς!
Οι δύο ευρισκόμενοι στο Κρανίδι εφοριακοί υπάλληλοι που εναλλάσσονται  ανά τακτά χρονικά διαστήματα με τους συναδέλφους τους οι οποίοι μεταβαίνουν στο Ναύπλιο,  κάνουν ό,τι μπορούν για να εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους συναλλασσομένους με την αρμόδια ΔΟΥ, κατοίκους της Ερμιονίδας, αλλά…. Το ΚΕΦ Κρανιδίου, δεν δύναται να έχει, την παραμικρή τρέχουσα εικόνα για τους φορολογουμένους, διότι στην παρούσα φάση, δεν υποστηρίζεται από το σχετικό σύστημα πληροφορικής ώστε να  είναι συνδεδεμένο με το νέο  ηλεκτρονικό σύστημα (ΤΑΧΙSNET).
Ο γνωστός φοροτεχνικός και πρώην Δήμαρχος  Κρανιδίου, κ. Δημήτρης Κωστελένος, αναφερόμενος στις δυσλειτουργικές τάσεις που ήδη εμφανίζει το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων,  δήλωσε στην «Ενημέρωση Πελοποννήσου»:

«Καταρχήν δεν υπάρχει θεσμικό πλαίσιο, το οποίο να καθορίζει τις αρμοδιότητες του ΚΕΦ ή ΚΕΦΥ… ούτε την ακριβή του ονομασία δεν ξέρουμε! Αυτή την στιγμή το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, δείχνει εκ των πραγμάτων ότι είναι ένα θνησιγενές μόρφωμα, το οποίο δημιούργησαν για να μας κοροϊδέψουν! Δεν νομίζω ότι προσφέρει ουσιαστική βοήθεια πέρα από ελάχιστα πράγματα. Και να ξέρετε και κάτι ακόμη: Στην οικονομία τα πράγματα δεν κινούνται με τον ..Αραμπά… Να στείλουμε στο Ναύπλιο, να μας τα ξαναστείλει πίσω και  να κάνουμε την δουλειά μας. Στις σύγχρονες οικονομίες, ορισμένα πράγματα «τρέχουνε» με… χίλια! Στο ΚΕΦ Κρανιδίου δεν λειτουργεί κομπιούτερ, δεν υπάρχει καν,  διασύνδεση με την ΔΟΥ Ναυπλίου, δεν υφίσταται πρωτόκολλο, ούτε σφραγίδα και ταμείο!»

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τα ίδια γίνονται και στη Λακωνία... Φωνάξτε... Φωνάξτε...