Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Μανώλης Θανασιάς: Ο αριστούχος φοιτητής, που αδημονεί να ανοίξει ιατρείο στη Ερμιόνη

Ο Μανώλης Θανασιάς,βραβεύθηκε
για την επιτυχία του στην Ιατρική,
από τον Δήμο Ερμιονίδας.
Ο 18χρονος Μανώλης Θανασιάς γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ερμιόνη. Πρόκειται για έναν εκ των είκοσι επιτυχόντων -εισακτέων μαθητών σε ΑΕΙ-ΤΕΙ, προερχόμενος από το  Ενιαίο Λύκειο της περιοχής. Κατάφερε πέρυσι, να εισαχθεί στην Ιατρική σχολή του Ηρακλείου Κρήτης.  Αν και έχει πετύχει, όπως ο ίδιος αναφέρει, να προσαρμοστεί σε μεγάλο βαθμό, στα δεδομένα της νέας του φοιτητικής ζωής στην Μεγαλόνησο, «διατηρεί το βλέμμα του» στην Ερμιονίδα  για τους λόγους που μας εξηγεί στην συνέντευξη που ακολουθεί. 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Μανώλη, το λύκειο της Ερμιόνης σε ποιο βαθμό σε βοήθησε να πετύχεις το στόχο σου;
ΘΑΝΑΣΙΑΣ: Αν και εκτιμώ πως σε κάθε σχολείο συναντώνται δυσκολίες παντός τύπου ειδικά τώρα με την οικονομική κρίση που μαστίζει εξ ολοκλήρου την νεοελληνική κοινωνία, το λύκειο της Ερμιόνης είναι από εκείνα τα σχολεία που σε συνδυασμό με την σκληρή προσωπική προσπάθεια μπορούν να δώσουν στον μαθητή το επιθυμητό αποτέλεσμα. Πέρασα στην Ιατρική σχολή του Ηρακλείου Κρήτης με πολύ διάβασμα αλλά και την αμέριστη συμπαράσταση τόσο της οικογενείας μου όσο και της σωστής καθοδήγησης   των καθηγητών μου.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Αντιμετώπισες προβλήματα ή δυσκολίες στους τρόπους  και στις όποιες εφαρμογές της μάθησης που να συνδέονται με κάποιες ελλείψεις;
ΘΑΝΑΣΙΑΣ: Η μόνη ίσως αρνητική εκπαιδευτική πτυχή, που μας δημιουργούσε προβλήματα κυρίως στο να εμπεδώσουμε την μάθηση, ήταν η έλλειψη   εργαστηριακής υποστήριξης στα μαθήματα της Χημείας και της Βιολογίας.  Είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείται κυρίως στα σχολεία της Επαρχίας.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Η «φουρνιά» των πρώην συμμαθητών σου, που  βρίσκονται εφεξής, εκτός των συνόρων της Ερμιονίδος ,αντιμετωπίζει προβλήματα διαβίωσης ; Έχεις επικοινωνία με άλλους φοιτητές; Ανταπεξέρχονται με δυσκολία στις οικονομικές απαιτήσεις της νέας  τους ζωής;
ΘΑΝΑΣΙΑΣ: Ναι. Έχω συνομιλήσει με αρκετά παιδιά που διαμένουν πλέον εκτός Ερμιόνης διότι έχουν εισαχθεί σε σχολές. Για να πω την αλήθεια, όλοι αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα. Δυστυχώς τα φοιτητικά ενοίκια παρά την οικονομική κρίση, παραμένουν σε δυσθεώρητα ύψη για την τσέπη μας. Σε συνδυασμό με το καθημερινό κόστος των μετακινήσεων και της σίτισης,  δημιουργείται ένα δύσκολο σκηνικό για τους περισσότερους. Το μόνο παρήγορο και ουσιαστικό στην  υπόθεση της φοιτητικής ζωής, είναι η επίτευξη του στόχου που εν προκειμένω, είναι η ολοκλήρωση των σπουδών μας πάνω στο αντικείμενο που αγαπάμε.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Αν υποθέσουμε πως αύριο  το πρωί,  θα έπαιρνες το πτυχίο σου και θα ήσουν έτοιμος να ξεκινήσεις την επαγγελματική σου σταδιοδρομία. Θα επέστρεφες στην Ερμιονίδα για να ανοίξεις ένα ιατρείο ή θα σε «κέρδιζε» κάποιο μεγάλο Αστικό Κέντρο;
 ΘΑΝΑΣΙΑΣ: Νομίζω πως σε μια μεγάλη πόλη, ο ανταγωνισμός είναι ισοπεδωτικός Υποθέτω, πως Θα υπάρχουν,  πολλοί αντίστοιχοι γιατροί σαν εμένα. Θα είναι ιδιαιτέρως δύσκολο να δημιουργήσω πελατολόγιο. Ένας ακόμη, ίσως και ο πιο σημαντικός λόγος, που θα επέστρεφα στην Ερμιονίδα, είναι ότι αγαπώ πολύ την Ερμιόνη. Είναι η πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα. Θα ήθελα ως ιατρός ανάλογα βέβαια και με την ειδικότητα που θα έχω επιλέξει να βοηθήσω από το πόστο μου τους συμπολίτες μου. Εξάλλου είναι γνωστό, πως η ευρύτερη περιοχή της  Ερμιονίδος αντιμετωπίζει κενά όσον αφορά στην ιατρική κάλυψη των ανθρώπων που  ασθενούν.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Έχεις εντοπίσει κάτι αρνητικό στην Ερμιόνη που αν σου δινόταν η κατάλληλη ευκαιρία να το διορθώσεις θα το έπραττες;
ΘΑΝΑΣΙΑΣ: Η περιοχή της Ερμιόνης περιβάλλεται από θάλασσα. Είναι ένα μοναδικό δώρο της φύσης –πηγή ζωής, με πολυδιάστατες ευεργετικές συνέπειες για όλους μας. Θεωρώ πως θα έπρεπε να την προσέχουμε περισσότερο. Δεν μου αρέσει καθόλου η σκέψη ενός μολυσμένου θαλασσίου περιβάλλοντος. Ίσως τώρα, με την λειτουργία της  τοπικής μονάδας βιολογικού καθαρισμού το πρόβλημα της θαλάσσιας ρύπανσης να μειωθεί…

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: