Χαρακτηριστικές είναι οι ακόλουθες δηλώσεις του προέδρου του ΝΑΟΚ κ. Ζάχου Πουρή ο οποίος αφορμής δοθείσης της συγκεκριμένης εορταστικής εκδήλωσης μας δήλωσε τα εξής: «Με χαρά σας προσκαλούμε για πρώτη φορά, στις νέες εγκαταστάσεις του ναυτικού ομίλου Κοιλάδας. Ήταν απαραίτητη προϋπόθεση, η ύπαρξη της στέγης, για να συνεχίσουμε να λειτουργούμε, και να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας. Για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, παλεύαμε να σταθούμε επάξια στις αγωνιστικές απαιτήσεις της ιστιοπλοΐας με τα «ψέματα». Κάπως έτσι όμως, καταφέραμε και στόλο να αποκτήσουμε, και ιστιοπλόους να αναδείξουμε, και συμμετοχές σε Πανελλήνιες διοργανώσεις να πραγματοποιήσουμε, και μάλιστα, έχοντας προσθέσει στο ενεργητικό μας, σημαντικές διακρίσεις των μικρών μας ιστιοπλόων. Πετύχαμε να κάνουμε την ιστιοπλοΐα προσιτή, σε όλους στο χωριό μας. Θέλω να επισημάνω, πως
γενικά τα θαλάσσια αθλήματα, είθισται να αποτελούν προνόμιο των ξένων τουριστών και των πλουσίων οικογενειών.
Το Δ.Σ του Ομίλου μας απαρτίζεται από μια ομάδα εθελοντών, που
προσφέρουν στο ναυταθλητισμό με ανιδιοτέλεια. Κανείς δεν αποκομίζει προσωπικά
οφέλη εκ των πραγμάτων. Ως εκ τούτου, είναι αναγκαία η στήριξη της τοπικής
κοινωνίας για να ισχυροποιηθούμε. Εν τέλει, καλό στην νεολαία μας θα κάνουμε.
Ένας σταθερά αναπτυσσόμενος Ναυτικός Όμιλος, μπορεί να βοηθήσει αρκετά παιδιά,
να βγουν από το τέλμα του ιντερνέτ των βιντεοπαιχνιδιών και της καφετέριας.
Επισκέπτονται την Κοιλάδα κάθε χρόνο,
χιλιάδες τουρίστες από την παγωμένη
Ευρώπη, για να χαρούν τον ήλιο και τη θάλασσα, οργώνοντάς την με τα σκάφη τους.
Τις ακτές και τα λιμάνια μας, εκμεταλλεύονται τουριστικά οι αλλοδαποί, την
στιγμή που τόσα ελληνόπουλα είναι άνεργα… Ο Ναυτικός Όμιλος Κοιλάδας είναι
ανοικτός για όλους, και με την συμβολή τους, μπορεί στο μέλλον να παίξει
σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια της περαιτέρω τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου