Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ: Τα δέματα παραμένουν και τα σκουπίδια δεν φεύγουν

Σε Βατερλώ για τον αντιπεριφερειάρχη Αργολίδας κ. Τάσο Χειβιδόπουλο και τον Δήμαρχο Ερμιονίδας κ. Δημήτρη Καμιζή, εξελίσσεται η υπόθεση της παράνομης χωματερής που, επί ημερών τους, δημιουργήθηκε στο Σταυρό Διδύμων.
Οι λεονταρισμοί τύπου «θα καταλάβουμε το γραφείο του Χειβιδόπουλου αν δεν δοθεί άμεση λύση στην απομάκρυνση των 20.000 δεμάτων και των 40.000 τόνων σκουπιδιών», μετετράπησαν, μετά την (χωρίς παρουσία αντικειμενικών μαρτύρων) συνάντηση Χειβιδόπουλου –Καμιζή, σε αχνή ελπίδα για πιθανή απομάκρυνση, εφ’ όσον, αν και όταν βρεθούν κονδύλια και πηγές χρηματοδότησης.
Ο αγώνας του Δημήτρη Καμιζή αποδεικνύεται ότι γίνεται «για το θεαθείναι» και οι αντιδήμαρχοί του κ.κ. Κούστας και Τσαμαδός, παρά τις καλές προθέσεις τους, αποδεικνύονται «πολύ λίγοι» για την αντιμετώπιση ενός τέτοιου προβλήματος.
Η απόδειξη της αλήθειας των λεγομένων του και η δικαίωση του Δημήτρη Σφυρή, δυστυχώς δεν λύνει το πρόβλημα της Ερμιονίδας και όπως όλα δείχνουν, είναι θέμα χρόνου το πότε θα φορτωθούν οι κάτοικοι του Καλλικρατικού Δήμου το κόστος επίλυσης του προβλήματος. Ένα κόστος το οποίο θα είναι εντυπωσιακά πολλαπλάσιο των όσων πλήρωναν μέχρι χθες και που θα πρέπει να ενσωματωθεί στα Δημοτικά Τέλη, πολύ σύντομα.
Τα αποκαλυπτικά ρεπορτάζ που δημοσιεύσαμε στην ηλεκτρονική έκδοση της «Ενημέρωσης Πελοποννήσου», επαληθεύτηκαν μέχρι κεραίας και η προσπάθεια των κορυφαίων αιρετών του Δήμου και της Αντιπεριφέρειας να «μαλαγρώσουν»

το πρόβλημα, αποδεικνύουν ότι αντιμετωπίζουν τους Πολίτες, ως μη δυνάμενους να σκεφτούν και να κρίνουν.
Στην έντυπη έκδοση της «Ενημέρωσης Πελοποννήσου», που κυκλοφορεί στα περίπτερα μπορείτε να διαβάστε:
*Πήγαν για κατάληψη και έφυγαν με … νέο ραντεβού για κουβέντα.
*ΣΦΥΡΗΣ: Χειβιδόπουλος και Καμιζής με «πέταξαν» έξω από την σύσκεψη για τα απορρίμματα…
*ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: Η κατάληψη που δεν έγινε και τα 20.000 δέματα που θα παραμείνουν και
*Η «αποχώρηση» Σφυρή, και η καταγγελία για κονόμα που «ξέχασε» ο κ. Χειβιδόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: