Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Συμφωνείτε με όσα γράφει ΑΥΤΟΣ ο κρατούμενος στις φυλακές Κορυδαλλού;

"Κρατούμενος, πλέον, στις φυλακές Κορυδαλλού, έχω την ανάγκη να πω δυο κουβέντες, για να διατρανώσω την εξής μία αλήθεια μου. Σε αυτόν τον κόσμο όπου κανονικά και νόμιμα θεωρούνται:
- Η καταλήστευση του πλούτου από μια χούφτα λαμόγια ολιγάρχες.
- Η εξαπάτηση από μια δράκα απατεώνων της πεντάρας, που δυστυχώς η πλειοψηφία αυτής της κοινωνίας «διορίζει» στη Βουλή.
- Η συκοφάντηση όσων δεν έχουν τη δυνατότητα μέσα από κανάλια κι εφημερίδες να προστατεύσουν τον εαυτό τους.
- Η κτηνωδία της αστυνομίας για την εξυπηρέτηση των παραπάνω
Ας γνωρίζουν όλοι, ότι αυτό που δεν θα κατορθώσουν να συλλάβουν και να φυλακίσουν ποτέ, είναι οι ανθρώπινες συντροφικές σχέσεις, η ομορφιά της αλληλεγγύης, ο άσβεστος πόθος για μια αδέσμευτη ζωή. Είναι αυτά για τα οποία άλλωστε αξίζει να ζει κανείς.
Αν προχωρήσετε θα μάθετε ποιός είναι ο συντάκτης της επιστολής.
Δήμου και Βαρβαρέσος
Η επιστολή γράφτηκε από τον φυλακισμένο στον Κορυδαλλό Θέμη Δήμου, που στέλνει χαιρετισμούς στον καταζητούμενο Βαρβαρέσο και στάλθηκε και αναρτήθηκε από το  thebest.gr
Δεν την αναρτήσαμε για να σας κάνουμε να βλέπετε με συμπάθεια τους ληστές των τραπεζών που λένε ότι το κάνουν για ιδεολογικούς λόγους ή για να χρηματοδοτήσουν τον αγώνα τους.
Το κάναμε για να σας πούμε ότι "ενώ οι έλληνες έχουν κοινές σκέψεις και πόθους, τελικά το σύστημα και οι άνθρωποί του καταφέρνουν να μας κάνουν να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας, για την δική τους επικυριαρχία".
Για την ιστορία παραθέτουμε και το υστερόγραφο της επιστολής:
«Υ.Γ.: Στέλνω μια τεράστια σφιχτή αγκαλιά στον καταζητούμενο φίλο κι αδερφό μου, ληστή τραπεζών, Δημήτρη Βαρβαρέσο. Δύναμη και πάθος για ζωή φίλε! Είμαι σίγουρος πως θα τα καταφέρεις καλύτερα από εμένα. Η σκέψη μου είναι μαζί σου.
Θέμης Δήμου
Φυλακισμένος ληστής τραπεζών"

Δεν υπάρχουν σχόλια: