Πρόταση να διεκδικήσει
το Ναύπλιο την εκπροσώπηση της
Ελλάδος ως η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της
Ευρώπης, το 2021, συζητήθηκε κατά την χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Ναυπλίου.
Ο Δήμαρχος Ναυπλιέων Δημήτρης Κωστούρος,
που έκανε την σχετική εισήγηση προς τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, τόνισε πως το Ναύπλιον, ως πρώτη
πρωτεύουσα της Ελλάδας έχει υπέρ της σημαντικά
επιχειρήματα για την επιλογή της, όπως:
*Το ιστορικό υπόβαθρο,
*Το
προϊστορικό και βυζαντινό παρελθόν της
περιοχής,
*Την αρχιτεκτονική του Ναυπλίου που
είναι χωρίς άλλο το καθρέφτισμα της ιστορικής του μοίρας..
*Την υποδομή σε υφιστάμενους ή εν
δυνάμει υπαίθριους συναυλιακούς χώρους, όπως το Βουλευτικό, το Παλαμήδι, το
Μπούρτζι και εν κατακλείδι
*Τον νεώτερο θεσμό διεθνούς εμβέλειας,
το Φεστιβάλ Ναυπλίου».
Συνεχίζοντας
ο Δημήτρης Κωστούρος σημείωσε ότι, «υπέρ
της υποψηφιότητας του Ναυπλίου συνηγορεί, ο ρόλος που διαδραμάτισε το Ναύπλιο
ως πρώτη πρωτεύουσα της Νεώτερης Ελλάδας», και εξέφρασε την πεποίθησή του
ότι είναι η πιο κατάλληλη στιγμή για να υποστηριχθεί η ανάδειξη της δικής μας
υποψηφιότητας από την Ευρώπη και μετά την Αθήνα της Μελίνας να τιμηθεί το
Ναύπλιο του Ιωάννη Καποδίστρια.
ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΝΕΙΡΑ;
Ο Δήμαρχος
Ναυπλιέων, στην σύντομη και περιεκτική εισήγησή του δεν παρέλειψε να αναφερθεί
και στην όποια διαφορετική άποψη που, σταθμίζοντας την σκληρή σημερινή
πραγματικότητα, θέτει
το ερώτημα αν είναι η κατάλληλη εποχή για να θέσουμε τέτοιους μακροπρόθεσμους
στόχους.
Όπως χαρακτηριστικά είπε «το να
θέτεις μεσοπρόθεσμους ή μακροπρόθεσμους στόχους για την προβολή και την
ανάπτυξη του Δήμου μόνο οφέλη μπορεί
να προσδώσει στην πόλη μας, απ’ όλες τις απόψεις. Σαφώς και δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αλλά από την άλλη, αν δεν τολμήσουμε να κάνουμε το κάτι
παραπάνω και αν παραμείνουμε στάσιμοι δεν πρόκειται να ωφελήσουμε ούτε τον Δήμο
μας αλλά ούτε και εμάς».
Τέλος, ο Δήμαρχος
της πρωτεύουσας πόλης της Αργολίδος διατύπωσε ανοιχτή πρόσκληση συνεργασίας
προς τους όμορους Δήμους Άργους –Μυκηνών και Επιδαύρου προκειμένου να ενισχυθεί
η κοινή υποψηφιότητα.
Η πρόταση του Δημήτρη Κωστούρου,
βρήκε «σύμμαχη άποψη» την τοποθέτηση των επικεφαλής των παρατάξεων της
αντιπολίτευσης, Χρήστου Γραμματικόπουλου, Γιάννη Γκιόλα, Τάσου Σαλεσιώτη και
Αντρέα Βασιλείου και τελικώς υπερψηφίσθηκε από όλα τα παρόντα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου
Ναυπλιέων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου