Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Τουτουντζής: Ο Κόσμος σήμερα έχει ανάγκη το τραγούδι και την παρέα…


Οι  ζωντανές (live) μουσικές εμφανίσεις τοπικών ερασιτεχνικών συγκροτημάτων, λαμβάνουν πλέον την «μερίδα του λέοντος» και στην νυχτερινή ζωή της Ερμιονίδας.

Ο Χρήστος Τουτουντζής ερασιτέχνης τραγουδιστής και κιθαρίστας από το Κρανίδι, ιδιαιτέρως αγαπητός στην τοπική κοινωνία, μας εξηγεί τους λόγους για τους οποίους ο κόσμος έχει αγκαλιάσει τα «άφιρμα» μουσικά οικογενειακά σχήματα τα τελευταία χρόνια και μας εξιστορεί την μίνι καλλιτεχνική του πορεία στα μουσικά δρώμενα  της περιοχής…

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Χρήστο πότε αποφάσισες να ασχοληθείς με την μουσική;
ΤΟΥΤΟΥΝΤΖΗΣ: Θυμάμαι τον εαυτό μου στον στρατό…Δεν μπορούσα να είμαι συχνά εξοδούχος και ένιωθα μοναξιά μέσα στο στρατόπεδο. Αποφάσισα τότε δειλά-δειλά να μάθω κιθάρα. Ήταν η θεραπεία της μοναξιάς… Έτσι και έγινε. Στην συνέχεια άρχισα να τραγουδάω.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Πότε άρχισες να ασχολείσαι συστηματικά με την μουσική και το τραγούδι;
ΤΟΥΤΟΥΝΤΖΗΣ: Ξεκίνησα μέσα στις παρέες. Διαπίστωσα πως αρχικά, η εικόνα μου είχε αποδοχή στο φιλικό μου περιβάλλον. Ξεθάρρεψα λίγο και άρχισα να εμφανίζομαι πριν πέντε χρόνια στα μαγαζιά της Ερμιονίδας, συνεργαζόμενος και με άλλους ερασιτέχνες μουσικούς και τραγουδιστές, κυρίως συντοπίτες, όπως τον Γιάννη Ευστρατίου, Νίκο Τζόλα,  Γιώργο Λεβέντη, την Αγγελική Κακουριώτη. Κάποια στιγμή συνεργάστηκα και με τον μουσικό σύλλογο Ερμιόνης. Μπορώ να πω πως με βοήθησαν αρκετά…
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Χρήστο, τι σε παρακινεί να τραγουδάς;
ΤΟΥΤΟΥΝΖΗΣ: Η  ψυχολογική μου κατάσταση. Όταν για παράδειγμα είμαι χαρούμενος, θέλω να το μοιραστώ με όλους! Γι αυτό και το περνάω αυτό στον κόσμο όταν τραγουδάω. Όλοι εμείς οι ερασιτέχνες τραγουδάμε με την καρδιά μας. Δεν το κάνουμε για τα χρήματα. Μας βοηθάει πολύ το συνοικιακό στυλ που έχουν τα περισσότερα μαγαζιά με μαζεμένους και ζεστούς χώρους. Γινόμαστε ένα με τους θαμώνες. Μια μεγάλη παρέα. Νομίζω πως αυτό το εισπράττει και το έχει ανάγκη  ο κόσμος σήμερα, και μας αγκαλιάζει περισσότερο από ποτέ…
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Έχουν κέφι οι θαμώνες των νυχτερινών μαγαζιών εφέτος;Υπάρχει κίνηση;
ΤΟΥΤΟΥΝΤΖΗΣ: Κάποιες νύχτες επικρατεί η θλίψη και η μελαγχολία. Καθρεφτίζονται στα πρόσωπα τους. Το νιώθω όταν τους αντικρίζω ενώ τραγουδάω.  Τότε είναι που κάνω ότι μπορώ, για να μοιραστώ μέσα από τα τραγούδια μου την στενοχώρια τους. Άλλες φορές πάλι προσπαθώ να τους ανεβάσω την διάθεση αλλάζοντας ρεπερτόριο με πιο χαρούμενους και εύκολους στίχους. Τώρα όσο για την κίνηση στα μαγαζιά… .είναι  αισθητά μειωμένη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:Θα μπορούσες να ασχοληθείς επαγγελματικά με το τραγούδι; Αν σου παρουσιαζόταν μια ευκαιρία;
ΤΟΥΤΟΥΝΤΖΗΣ: Κοιτάξτε να δείτε. Εγώ δεν είμαι κάποιος σούπερ τραγουδιστής. Ένας απλός άνθρωπος είμαι… Όμως αγαπάω αυτό που κάνω. Σίγουρα θα με ενδιέφερε μια επαγγελματική ευκαιρία στο χώρο του τραγουδιού χωρίς να είμαι και απόλυτα σίγουρος ότι θα το ήθελα… θα δείξει...
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Εμφανίζεσαι συχνά στα μαγαζιά;
ΤΟΥΤΟΥΝΤΖΗΣ: Όχι. Καθοριστικό ρόλο παίζει η ψυχολογική μου διάθεση. Όταν είμαι πολύ στενοχωρημένος, δεν μπορώ να εμφανιστώ στον κόσμο και να τραγουδήσω γιατί δεν θα μπορέσω να του δώσω αυτό που θέλω. Το μεράκι που έχω για το τραγούδι, Θάβεται μέσα στην θλίψη μου. Τις στιγμές  όμως που είμαι χαρούμενος,  το βγάζω μέσα από τα τραγούδια μου, και γίνομαι  άλλος άνθρωπος. Δεν ξέρω αν ακούγεται εγωιστικό όλο αυτό, πάντως θεωρώ πως είναι το καλύτερο και για τον κόσμο και για μένα…Δεν αποδίδω όταν η διάθεση μου είναι σε κακή κατάσταση.
 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Ποιο είδος μουσικών ακουσμάτων έρχεται συνήθως πρώτο στις προτιμήσεις του κόσμου της Ερμιονίδας;
ΤΟΥΤΟΥΝΤΖΗΣ: Στις ημέρες μας επειδή είναι δύσκολες οι καταστάσεις που αντιμετωπίζουμε νομίζω πως τα λαϊκά αλλά και τα πιο χαρούμενα ακούσματα έρχονται πρώτα στην προτίμηση του κόσμου. Εδώ στην Ερμιονίδα όλα τα είδη της μουσικής ακούγονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: