Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

7 καυτά ερωτήματα ζητούν απαντήσεις από τον Πέτρο Τατούλη

*Παραμένουν στη θέση τους οι υπεύθυνοι για την απώλεια 23.000.000 στο «Σκούρα – Πυρί». Ποιος και γιατί τους καλύπτει;

Η απάντηση του Περιφερειάρχη κ. Πέτρου Τατούλη στην ερώτηση της εφημερίδας ΣΗΜΕΡΑ, για το αμαρτωλό έργο «Σκούρα – Πυρί», και την μη απόδοση πειθαρχικών ευθυνών στους δύο κριθέντες (από ΕΔΕ) ως υπεύθυνων για την μη παρεμπόδιση της πληρωμής 23.000.000 σε εργολάβο, για έργο που ουδέποτε εκτελέσθηκε, ήταν σαφής. «Το πειθαρχικό ζήτημα είναι ευθύνη της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, εφόσον και επί των ημερών της ξεκίνησε. Δεν μπορώ να υποκαταστήσω τη δικαιοσύνη» είπε.
Η ξεκάθαρη προσπάθεια του κ. Τατούλη για απόδοση ευθυνών στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση, για την μη παραπομπή στο Πειθαρχικό Συμβούλιο των δύο στελεχών της Περιφέρειας, εγείρει μια σειρά από ερωτήματα.
Είναι αλήθεια ότι, σε αντίθεση με όσα είπε περί ευθύνης της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, υπάρχει επίσημη αλληλογραφία του με τον τότε Γεν. Γραμματέα (την οποία προκάλεσε ο ίδιος), από την ανάγνωση της οποίας σαφώς προκύπτει (και με παράθεση όλης της σχετικής νομοθεσίας) πως υπεύθυνος για την πειθαρχική δίωξη των επιόρκων υπαλλήλων είναι αυτός;


Είναι αλήθεια ότι, από τον Ιούλιο 2011 του παραδόθηκαν (μαζί με την μεταφορά των σχετικών υπηρεσιών) και οι φάκελοι με τις ΕΔΕ, (που από τότε ενδιαφέρθηκε και παρέλαβε η Εισαγγελία Σπάρτης για το ποινικό μέρος της υπόθεσης), χωρίς όμως ο ίδιος να προχωρήσει μέχρι σήμερα στην παραπομπή τους -ως όφειλε- στο Πειθαρχικό Συμβούλιο της Περιφέρειας Πελοποννήσου και σε ότι μετά από αυτό προβλέπει ο νόμος; Δεν ήταν αρκετοί οι 18 μήνες που διαχειρίζεται την Περιφέρεια, από τον Ιούνιο του 2011, οπότε του και παραδόθηκε η διαχειριστική ευθύνη από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, για να επιφέρει την αναγκαία κάθαρση;
Για ποιο λόγο ο κ. Τατούλης, κήρυκας της Ηθικής στην διαχείριση του δημοσίου χρήματος, διατηρεί και χρησιμοποιεί ως βασικούς επιτελείς του, τους δύο υπαλλήλους που κρίθηκαν από τις περατωθείσες ΕΔΕ ότι φέρουν ευθύνη για το πώς κατάφερε ο εργολάβος, χωρίς να φτιάξει το έργο, να εισπράξει 23.000.000 πριν πτωχεύσει την εταιρεία του;
Γιατί μέχρι και σήμερα «τους αξιοποιεί» αφήνοντάς τους στην κορυφή εκείνης της υπηρεσίας (παραμένουν αμετακίνητοι επί 25 χρόνια) που αναθέτει, ελέγχει και παραλαμβάνει τα δημόσια έργα, στην Πελοπόννησο;
Δεν τον απασχολεί το γεγονός ότι για το συγκεκριμένο έργο «Σκούρα – Πυρί», έχει επιληφθεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατά της Απάτης, επειδή ήταν έργο ΕΣΠΑ, συγχρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε.;
Επέδειξε την ίδια ευαισθησία, για τους 60 απλήρωτους εργατοτεχνίτες της εργολαβίας «Σκούρα – Πυρί», με αυτή που επέδειξε για τους εργάτες της εργολαβίας του Ασωπού;
Αντιλαμβάνεται τον σκανδαλισμό της κοινής γνώμης που βλέπει τους δύο επίορκους ανώτερους υπαλλήλους «να ζουν και να βασιλεύουν καθήμενοι εκ δεξιών του Πατρός»;
Έχει να πει κάτι, για τα άλλα 9 έργα της Περιφέρειας για τα οποία προχωρά εδώ και καιρό η ποινική διαδικασία, χωρίς η Περιφέρεια να έχει καν ξεκινήσει καμία διαδικασία Πειθαρχικού Ελέγχου;
Η αμαρτωλή υπόθεση του δρόμου «Σκούρα – Πυρί», δεν θα κλείσει εύκολα για τους επίορκους και όποιους τους προσφέρουν προστασία. Η παρουσία του κ. Αγγελάκα στην ηγεσία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, στην οποία επιχειρήθηκε να αποδοθούν ευθύνες, και οι εξελίξεις που έχουν δρομολογηθεί, πολύ φοβούμεθα ότι θα επιφέρουν σοβαρό πλήγμα στον κ. Τατούλη, αναδεικνύοντας την προσωπική του ευθύνη.

ΠΗΓΗ: Καθημερινή εφημερίδα ΣΗΜΕΡΑ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σιγά μην απαντήσει ο Μέγας Πέτρος.