Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Ένας είναι ο εχθρός… ο παλαιοκομματικός (Τι καλός άνθρωπος ο Υπουργός!)


 

 
Ένας είναι ο εχθρός

… ο παλαιοκομματικός

 

 
(Τι καλός άνθρωπος ο Υπουργός!)

ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ: «Κύριε Υπουργέ μ’ έβγαλαν από το σπίτι μου και είμαι άνεργος. Βοηθήστε με»!
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: «Τι να σε κάνω ρε φουκαρά μου, πέτυχες άσχημη στιγμή. Βλέπεις, τα 52 σπίτια που έχω είναι όλα νοικιασμένα και δεν μπορώ να βγάλω κανέναν τώρα». 
 
Σκέφτηκα τι καλός άνθρωπος ο Υπουργός!  Αν είχε κανένα ξενοίκιαστο, θα με έβαζε μέσα.
ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ: «Τουλάχιστον κύριε Υπουργέ, μήπως υπάρχει καμιά δουλίτσα»;  ΥΠΟΥΡΓΟΣ: «Μεγάλο πρόβλημα φίλε μου. Ακόμα και εγώ τρόμαξα, με όλα τα μέσα που έχω, να βάλω στη βουλή, με μισθό μόνο 2.000 ευρώ τον μήνα, το τρίτο ξαδερφάκι της πεθεράς μου. Διαφορετικά …. θα σε είχα βάλει και εσένα». 

Τι καλός άνθρωπος  ο Υπουργός …… σκέφτηκα….. παραλίγο θα με έβαζε σε δουλειά. ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ: Δεν πειράζει λέω….."Τουλάχιστον θα μου δώσετε ένα δεκάρικο να φάω, γιατί είμαι νηστικός τρεις μέρες και πεινάω»; 
 
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: «Ατύχησες φίλε μου, γιατί προχθές έστειλα τα τελευταία 50.000 ευρώ, στην κόρη μου, που σπουδάζει στο Κολούμπια και δεν έχω μία. Ίσα που με πρόλαβες να μη σου ζητήσω εγώ»!!  

ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ: «Κύριε Υπουργέ πεθαίνω»!!
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: «Δεν ντρέπεσαι μωρέ; Τι πατριώτης είσαι εσύ; Όλοι περνάμε τη στενωπό. Δεν βλέπεις ότι κινδυνεύει η Δημοκρατία; Η κοινωνική δικαιοσύνη είναι για όλους, όχι μόνο για ‘σένα. Αν χρειαστεί να πεθάνεις για την πατρίδα, να πεθάνεις»:

ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ: Οι τελευταίες σκέψεις μου, πριν πεθάνω από την πείνα ήταν… «Τι καλός άνθρωπος ο Υπουργός, είναι πολύ πατριώτης! Κρίμα που πεθαίνω και δεν θα τον ψηφήσω……»

Γιάννης Παμπόρης  

Δεν υπάρχουν σχόλια: